دانلود Programming Hub, Learn to Code 4.2.6 – برنامه نویسی هاب, آموزش کد زدن برای اندروید

دانلود Programming Hub, Learn to Code 4.2.6 - برنامه نویسی هاب, آموزش کد زدن برای اندروید

 

دانلود Programming Hub, Learn to Code برای اندروید

| برنامه نویسی هاب, آموزش کد زدن برای اندروید |

 

Programming Hub, Learn to Code 4.2.6 نرم افزاری است که کدنویسی را به ساده‌ترین شکل ممکن به شما علاقه‌مندان آموزش خواهد داد! آیا شما نیز از علاقه‌مندان به یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی هستید؟ آیا تا به حال چندین مرتبه تصمیم به یادگیری گرفته اما سرانجام به دلیل پراکنده بودن منابع آموزشی، از یادگیری صرف‌نظر کرده‌اید؟ ما برای شما اپلیکیشن جدیدی را آماده کرده‌ایم که به عنوان مناسب‌ترین راهکار یادگیری کدزنی در چند سال اخیر شناخته شده است. نرم افزار برنامه نویسی هاب از یک استودیوی نرم افزاری با همین نام، مرجعی کامل را برای علاقه‌مندان به انواع زبان‌های برنامه‌نویسی آماده کرده که با استفاده از آن می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به یک کدنویس حرفه‌ای تبدیل شوید!

با استفاده از اپلیکیشن آموزشی فعلی، شما می‌توانید در هر جا و زمان به یادگیری زبان برنامه‌نویسی مورد علاقه خود مشغول باشید! برنامه نویسی هاب، اپلیکیشنی است که گروهی از متخصصین برنامه‌نویسی در کمپانی گوگل نسبت به جمع‌آوری محتوای آن اقدام کرده و کلیه زبان‌های برنامه‌نویسی را در آن پوشش داده‌اند. تنها کافی‌ست که این نرم افزار را بر روی گوشی یا تبلت خود نصب کرده و سپس با انتخب زبان برنامه‌نویسی مورد نظر خود برای یادگیری اعم از (سی‌پلاس‌پلاس، جاوا، سی، اچ‌تی‌ام‌ال و …)، دوره دلخواه‌تان را آغاز کرده و در زمانی کوتاه به یک برنامه‌نویسی کاربلد تبدیل شوید. هم اکنون می توانید نرم افزار Programming Hub, Learn to Code برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Programming Hub, Learn to Code :

– دارا بودن دوره جامع آموزش برنامه‌نویسی به زبان جاوا (Java)

– آشنایی کامل با برنامه‌نویسی به زبان سی (C) و سی‌پلاس‌پلاس (++C)

– آشنایی با برنامه‌نویسی وب و تکنیک‌های اچ‌تی‌ام‌ال (HTML) و سی‌اس‌اس (CSS)

– دارا بودن آموزش‌های برنامه‌نویسی زبان برنامه‌نویسی ویژوال بیسیک، پایتون، سوئیفت، اس‌کیو‌ال و …

– دارا بودن بیش از پنج هزار مثال آموزشی در دوره‌ها

– دارا بودن کامپایلر قدرتمند برای کدنویسی و اجرا در محیط اندروید

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Programming Hub1 84x150 - دانلود Programming Hub, Learn to Code 4.2.6 - برنامه نویسی هاب, آموزش کد زدن برای اندروید Programming Hub2 84x150 - دانلود Programming Hub, Learn to Code 4.2.6 - برنامه نویسی هاب, آموزش کد زدن برای اندروید Programming Hub3 84x150 - دانلود Programming Hub, Learn to Code 4.2.6 - برنامه نویسی هاب, آموزش کد زدن برای اندروید Programming Hub4 84x150 - دانلود Programming Hub, Learn to Code 4.2.6 - برنامه نویسی هاب, آموزش کد زدن برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 15 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR