دانلود Total Commander 9.51 – نرم افزار مدیریت فایل

دانلود Total Commander 8.51a x86/x64 نرم افزار مدیریت فایل

 

دانلود Total Commander

برنامه مدیریت فایل و فولدر ها

 

Total Commander 9.51 x86/x64 نرم افزار محبوبی در زمینه مدیریت فایل می باشد که بسیار کارامد بوده و دارای ویژگی های بسیار پیشرفته ای نیز می باشد. این برنامه به هیچ عنوان شبیه سایر برنامه های هم سبک نمی باشد و دارای الگوریتم های پیشرفته تری به منظور مدیریت فایل می باشد. با این برنامه می توانید به کنترل کامل فایل های ذخیره شده و همچنین مدیریت انتقال های فایل و اتصالات FTP بپردازید. محتوای خود را سفارشی سازی کنید.

با رابط کاربری قابل تنظیم برنامه می توانید برنامه های درحال اجرای ویندوز را مدیریت کرده و برنامه و دستورات داخلی ویندوز را نیز دستکاری کنید. امکان مدیریت تب های مرورگرها و حذف آنها و ایمن سازی آنها نیز از ویژگی های این برنامه می باشد. امکان تغییر فونت و رنگ پنجره ها و حالت اکسپلورر آن نیز ویژگی های بارز این برنامه میباشد. هم اکنون می توانید نرم افزار Total Commander را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار :

– پشتیبانی از یونیکدهای پیشرفته

– امکان جستجوی پیشرفته

– امکان مقایسه فایل ها با دایرکتوری

– امکان مدیریت فایل های آرشیوی ZIP و RAR و …

– امکان مدیریت رمزهای عبور

 

 

 (برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی عکس کلیک نمایید)

 Total Commander

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR