دانلود Humlix 1.0.28 – نرم افزار تست API

دانلود Humlix 1.0.28 - نرم افزار تست API

 

دانلود Humlix

| نرم افزار تست API |

 

Humlix 1.0.28 نام یک ابزار تست API قدرتمند و کاربردی برای توسعه‌دهندگان و تسترها است که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بتوانند با حداقل پیچیدگی ممکن، APIهای خود را تست کنند. با این برنامه قدرتمند، شما می‌توانید چندین ریکوئست مختلف را در قالب یک مجموعه آماده کرده و پروژه نرم افزاری تحت وب خود را با آن‌ها تست کنید. همانطور که مستحضر هستید، این روزها بسیاری از سرویس‌های تحت وب که در اینترنت و یا اپلیکیشن‌های موبایل کاربرد دارند، با سرویس‌های API کار می‌کنند. در صورتی که شما به عنوان توسعه‌دهنده وب API و یا تستر در این زمینه فعالیت دارید، استفاده از ابزارهای تست API به شما این اجازه را می‌دهد که بتوانید ریکوئست‌های مختلف را تست و ریسپانس هریک را مطابق با انتظار خود بررسی کنید.

این نرم افزار با دارا بودن یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند، به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید در این محیط، APIهای خود برای تست را تعریف و با تعیین پارامترهای مختلف آن، هریک را به دلخواه خود اجرا نماید. همانطور که می‌دانید، متدهای مختلفی برای تست API وود دارد که در هریک، با آدرس‌ها، پارامترها و … سر و کار دارید. در محیط این برنامه، شما به سادگی می‌توانید ریکوئست‌های API خود را تعریف و با ساخت تست کیس‌ها و مدیریت آن‌ها در محیط همین برنامه، به یک مجموعه تست پرکاربرد برای تست‌های خود دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Humlix را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Humlix :

– امکان تولید آسان و سریع تست‌های API

– مناسب برای تست مسیرهای مختلف در وب‌اپلیکیشن‌ها

– مناسب برای تست‌کیس‌نویسی برای کارشناسان تست و توسعه نرم افزار

– مجهز بودن به ابزارهای جامع برای ارسال ریکوئست‌های GET/POST و مشاهده ریسپانس سرور

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Humlix.cover1  300x215 - دانلود Humlix 1.0.28 - نرم افزار تست API Humlix.cover2  298x300 - دانلود Humlix 1.0.28 - نرم افزار تست API

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 175 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR