دانلود Librer 1.0086.424 – نرم افزار ساخت کاتالوگ از فایل‌ها در سیستم

دانلود Librer 1.0086.424 - نرم افزار ساخت کاتالوگ از فایل‌ها

 

دانلود Librer

| نرم افزار ساخت کاتالوگ از فایل‌ها در سیستم |

 

Librer 1.0086.424 نام یک ابزار جدید، کاربردی و بسیار مفید برای ساخت کاتالوگ از فایل‌ها است که با دارا بودن امکانات کاستومایزسازی پیشرفته، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید از فایل و فولدرهای خود کاتالوگ بسازید و از این طریق، بتوانید در مواقع لازم به اطلاعات خود دسترسی سریع داشته و یا اینکه اطلاعات مدنظر خود از فایل‌ها را در کوتاه‌ترین زمان به دست آورید. نگهداری و سازماندهی داده‌ها ممکن است برای بسیاری از ما یک مشکل بزرگ باشد؛ به ویژه زمانی که با حجم بزرگی از فایل‌ها سر و کار داشته باشیم. اگر شما هم فایل‌های خیلی زیادی را در سیستم داشته و به دنبال راهی برای ساختارمند کردن آن‌ها هستید، ساخت کاتالوگ از فایل‌ها می‌تواند مشکلات شما را برطرف کند.

نرم افزارهای ساخت کاتالوگ از فایل‌ها، به شما کمک می‌کند تا بتوانید با سهولت بسیار از اطلاعات خود در سیستم، یک کاتالوگ (مشابه دیتابیس) بسازید. اپلیکیشن جدیدی که در این مطلب برای شما آماده کرده‌ایم، امکانی را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید از دیتای خود کاتالوگ بسازید و برای این نیاز خود، اطلاعات هر فایل را وارد کرده و در مواقع لازم، به آن دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Librer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Librer :

– امکان ساخت کاتالوگ از فایل‌ها

– امکان سازماندهی هرچه بهتر اطلاعات در سیستم

– مناسب برای دسترسی اطلاعات بهتر از فایل‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Librer.cover1  300x212 - دانلود Librer 1.0086.424 - نرم افزار ساخت کاتالوگ از فایل‌ها در سیستم Librer.cover2  300x212 - دانلود Librer 1.0086.424 - نرم افزار ساخت کاتالوگ از فایل‌ها در سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 18.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR