دانلود Prima Cartoonizer 4.2.9 + Portable – نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی در ویندوز

دانلود Prima Cartoonizer 3.2.9 - نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی در ویندوز

 

دانلود Prima Cartoonizer

| نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی در ویندوز |

 

Prima Cartoonizer 4.2.9 + Portable نام یک نرم افزار جدید و کاربردی برای افرادی است که علاقه و خلاقیت خاصی در زمینه گرافیک دارند. به کمک این برنامه شما به آسانی می‌توانید تصاویر دلخواه خود را در قالب مناظری همچون نقاشی به نمایش بگذارید. کارکرد این نرم افزار به گونه‌ای است که با انجام برخی پردازش‌های هوش مصنوعی بر روی چهره اشخاص در عکس، در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک نسخه دیجیتالی و مشابه نقاشی از تصویر مورد نظر شما را آماده می‌کند تا از دیدن آن شگفت‌زده شوید. اکنون با استفاده از این برنامه شما می‌توانید بدون نیاز به حضور در شبکه‌های اجتماعی و یا استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل، بر روی گوشی موبایل خود هم تصاویر را به قالب نقاشی درآورید.

از آنجا که این نرم افزار از الگوریتم‌هایی پیشرفته و باکیفیت در آماده‌سازی نسخه نقاشی دیجیتالی تصاویر شما بهره‌ می‌برد، هیچ محدودیتی در تعداد و یا حجم و اندازه تصاویر وجود ندارد. بنابراین شما می‌توانید بسته به نیاز خود، تصاویر مربوط به چهره خود و یا اطرافیان را به حالت نقاشی درآورده و خروجی را در فرمت‌های مختلف گرافیکی تحویل بگیرید. در کنار این‌ها، یک محیط زیبا و قدرتمند نیز برای ویرایش و کار بر روی تصاویر نیز در نظر گرفته شده تا شما بتوانید عکس‌ها را دستکاری کنید و آن‌ها را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Prima Cartoonizer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Prima Cartoonizer :

– دارا بودن ده‌ها افکت کارتونی مختلف

– دارا بودن فرآیند کاملا خودکار

– عدم نیاز به اینترنت و کارکرد آفلاین

– سازگاری با تصاویر باکیفیت در انداز‌ه‌های بزرگ

– امکانات گسترده برای ویرایش و تغییر در صوصیات مختلف تصاویر

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Prima Cartoonizer.cover1  300x168 - دانلود Prima Cartoonizer 4.2.9 + Portable - نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 93/122 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR