دانلود بازی Counter Shooter War Survival 1.0.6 – شبیه ساز جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Counter Shooter War Survival 1.0.6 - شبیه ساز جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Counter Shooter War Survival برای اندروید

| بازی شبیه ساز جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Counter Shooter War Survival 1.0.6 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی Universal Studios Interactive Entertainment LLC است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و گرامی آماده کرده‌ایم، یک شبیه‌سازی بسیار عالی از حال و هوای جنگ جهانی دوم است که شما را در قلب میادین نبرد قرار می‌دهد. این بازی، مخصوص افرادی است که علاقه‌مند به جنگ از دیدگاه اول شخص بوده و دوست دارند که حال و هوای جنگ جهانی دوم را از یک دیدگاه واقع‌گرایانه تجربه کنند.

شما به عنوان یکی از سربازان ارتش ایالات متحده آمریکا، وظیفه یافته‌اید که در میادین جنگی حضور پیدا کرده و ماموریت‌ها را با موفقیت به اتمام برسانید. این بازی، تقریبا تمامی جنبه‌های حاکم بر فضای جنگ جهانی دوم را به خوبی پیاده‌سازی کرده و شما می‌توانید در هریک از ماموریت‌ها، گوشه‌های از حال و هوای جنگ را از نگاه نزدیک تجربه کنید. امکان استفاده از سلاح‌های جنگی استفاده شده در جنگ جهانی دوم، استفاده از تانک، فضاسازی بسیار عالی محیط‌ها و … از مهم‌ترین خصوصیات بارز این بازی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی Counter Shooter War Survival را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Counter Shooter War Survival :

– امکان حضور در ماموریت‌های مختلف و نظامی جنگ جهانی دوم

– قابلیت همکاری با دیگر اعضای تیم برای موفقیت در ماموریت‌ها

– توانایی استفاده از سلاح‌های مختلف در جریان درگیری‌ها

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه و گرافیک سه‌بعدی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Counter Shooter War Survival1 150x84 - دانلود بازی Counter Shooter War Survival 1.0.6 - شبیه ساز جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت Counter Shooter War Survival2 150x84 - دانلود بازی Counter Shooter War Survival 1.0.6 - شبیه ساز جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت Counter Shooter War Survival3 150x84 - دانلود بازی Counter Shooter War Survival 1.0.6 - شبیه ساز جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت Counter Shooter War Survival4 150x84 - دانلود بازی Counter Shooter War Survival 1.0.6 - شبیه ساز جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 69 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR