دانلود نرم افزار سانا – ابزار رمزگذاری حرفه‌ای فایل‌ها؛ کاری از توسعه‌دهندگان خلاق ایرانی

دانلود نرم افزار سانا - ابزار رمزگذاری حرفه‌ای فایل‌ها؛ کاری از توسعه‌دهندگان خلاق ایرانی

 

دانلود سانا

| رمزگذاری حرفه‌ای فایل‌ها؛ کاری از توسعه‌دهندگان خلاق ایرانی |

 

سانا نام یک نرم افزار رایگان و در عین حال قدرتمند به منظور رمزنگاری فایل‌ها با سرعت بالا است که تمام فرآیند کدنویسی و پیاده‌سازی آن، توسط گروهی از متخصصین داخلی به انجام رسیده است. نرم افزار سانا، حاصل ساعت‌ها و بلکه روزها تلاش و پیاده‌سازی الگوهای مختلف رمزگذاری انجام شده و امنیتی مثال‌زدنی را بعد از رمزنگاری فایل‌ها برای اطلاعات شخصی کاربران به ارمغان می‌آورد. در حال حاضر، شمار بسیاری از ابزارها به منظور رمزنگاری اطلاعات در محیط ویندوز در دسترس است؛ با این حال ابزار قدرتمند سانا توانسته با حجم بسیار کم خود، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

نرم افزار سانا، حاصل مدت‌ها تلاش و زحمت گروهی از مهندسین خلاق ایرانی به عنوان خدمتی تازه از تیم نرم افزاری پایگاه سایبری استان خوزستان است که امکان رمزگذاری اطلاعات شخصی کاربران را به ساده‌ترین شکل ممکن برای آن‌ها فراهم می‌کند. با استفاده از این نرم افزار، کاربران می‌توانند انواع اطلاعات شخصی خود از قبیل اسناد متنی، تصاویر، فیلم‌ها و … را با رمزهایی پیچیده و امن محافظت کنند تا دیگر هیچ فرد دیگری به جز خودشان توانایی دسترسی به محتوای فایل رمزگذاری شده را نداشته باشد. در صورتی که شما هم نیاز به ابزاری جهت محافظت از اطلاعات شخصی خود دارید، پیشنهاد می‌کنیم ابزار امنیتی سانا به عنوان یک محصول نرم افزاری بومی را به هیچ وجه از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار سانا را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار سانا :

– امکان رمزگذاری فایل‌ها با سرعت بسیار بالا

– امکان رمزگشایی سریع و آسان فایل‌ها با وارد کردن رمز عبور

– امکان رمزنگاری با کلید 4096 بایتی جهت مصونیت بالای فایل‌ها

– امکان استفاده از هشینگ برای رمزنگاری

– امنیت بسیار بالای اطلاعات پس از رمزگذاری

– امکان استفاده شخصی و سازمانی از نرم افزار

– حجم فوق‌العاده پایین در مقایسه با دیگر ابزارهای مشابه

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Sana.cover1  300x164 - دانلود نرم افزار سانا - ابزار رمزگذاری حرفه‌ای فایل‌ها؛ کاری از توسعه‌دهندگان خلاق ایرانی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 72 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR