دانلود Mem Reduct 3.2 Final + Portable – بهینه سازی رم سیستم

دانلود Mem Reduct 3.2 Final + Portable - بهینه سازی رم سیستم

 

دانلود Mem Reduct

| نرم افزار بهینه سازی رم سیستم |

 

Mem Reduct 3.2 Final + Portable نام نرم افزاری جدید و کم حجم، به منظور مانیتورینگ و بهینه سازی رم سیستم است. همانطور که می دانید، رم به عنوان حافظه اصلی، وظیفه بسیار مهمی را در اجرای انواع وظایف و اپلیکیشن ها بر عهده دارد. اگر شما هم با مشکلاتی همچون کاهش سرعت عملکرد کامپیوتر، گیر کردن بازی ها و از این قبیل موارد رو به رو هستید، بهتر است نظارت دقیق تری بر روی حافظه رم خود داشته باشید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی نرم افزاری حرفه ای، به منظور مدیریت، مانیتورینگ و آزاد سازی فضای رم در خدمت شما کاربران عزیز هستیم.

رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده ، مختصر و مفید است، به واقع شما می توانید اطلاعاتی کامل و دقیق را از وضعیت پر یا خالی بودن فضای رم مشاهده کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید بسیاری از سرویس های در حال اجرا را خاتمه دهید و سرعت سیستم را با افزایشی چشم گیر همراه سازید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Mem Reduct را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Mem Reduct :

– نمایش اطلاعاتی دقیق از مقدار استفاده شده از فضای رم

– نمایش وضعیت پیج فایل ها

– مانیتورینگ دقیق و امکان افزایش فضای آزاد رم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR