دانلود WinSysClean X12 Free 22.0 x64 – نرم افزار پاک و بهینه‌سازی خودکار سیستم

دانلود WinSysClean X12 Free 22.0 x64 - نرم افزار پاک و بهینه‌سازی خودکار سیستم

 

دانلود WinSysClean X12 Free

| نرم افزار پاک و بهینه‌سازی خودکار سیستم |

 

WinSysClean X12 Free 22.0 x64 نام یک ابزار تمام خودکار برای پاک و بهینه‌سازی سیستم‌عامل ویندوز است. این برنامه می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود در ویندوز را رفع و کارکرد سیستم را بهینه‌سازی کند. نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و آسان است و برخلاف دیگر ابزارهای پاک و بهینه‌سازی سیستم، هیچگونه پیچیدگی خاصی ندارد و کاربر می‌تواند تنها با یک کلیک، تمام عملیات مورد انتظار خود را برای بهبود کارکرد سیستم به اجرا درآورد. این نرم افزار دارای یک بخش مخصوص برای اسکن پیشرفته رجیستری سیستم است که می‌تواند کلیه دیتاهای موجود در آن را آنالیز کرده و ایرادات موجود در آن را برطرف کند. این نرم افزار بدون هیچگونه پیغام و یا پیش روی قرار دادن انتخاب‌های سخت و دشوار، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید تنها با چند کلیک، شاهد نتیجه‌ای جادویی در کارکرد سیستم خود باشید.

این نرم افزار قادر است هرگونه ردپای برجای مانده در سیستم از نرم افزارهای حذف شده و یا دیتاهای بلا استفاده از سیستم را به شکلی منظم حذف کند. نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و آسان است و تنها با چند کلیک ساده، کاربر می‌تواند مطابق با نیاز خود این، عملکرد جادویی این برنامه را به اجرا درآورد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار WinSysClean را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WinSysClean :

– امکان از بین بردن هرگونه ردپای بر جای مانده در سیستم از حذف اپلیکیشن‌ها، اطلاعات نصب برنامه‌ها و …

– دارا بودن چندین آپشن مختلف برای پاک و بهینه‌سازی سیستم

– قابلیت اک‌سازی تاریخچه مرورگرهای اینترنتی

– امکان نمایش گزارشات جامع از نتایج پاک‌سازی سیستم

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WinSysClean.cover1  300x177 - دانلود WinSysClean X12 Free 22.0 x64 - نرم افزار پاک و بهینه‌سازی خودکار سیستم WinSysClean.cover2  300x177 - دانلود WinSysClean X12 Free 22.0 x64 - نرم افزار پاک و بهینه‌سازی خودکار سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 20.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR