دانلود AceThinker Video Master 1.3.6 x64 – مبدل حرفه‌ای فرمت‌های صوتی و تصویری

دانلود AceThinker Video Master 1.3.6 x64 - مبدل حرفه‌ای فرمت‌های صوتی و تصویری

 

دانلود AceThinker Video Master

| مبدل حرفه‌ای فرمت‌های صوتی و تصویری |

 

AceThinker Video Master 1.3.6 x64 نام یک نرم افزار ساده و کاربردی برای تبدیل کردن فرمت‌های ویدیویی است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید انواع فرمت‌های صوتی و تصویری را در این برنامه وارد و آن‌ها را به فرمت‌های دیگر تبدیل کنید. با توجه به اینکه امروزه بسیاری از پخش‌کننده‌های صوتی و تصویری از گستره‌ وسیع‌تری از فرمت‌ها پشتیبانی می‌کنند، بعضا کاربران ترجیح می‌دهند که ویدیوها را به فرمت انتخابی خود تبدیل و سپس آن‌ها را در دستگاه مورد نظر تماشا کنند. این نرم افزار به شما قابلیتی خواهد داد که بتوانید فایل‌های صوتی و ویدیویی خود را متناسب با نیاز خود در برنامه فراخوانی کرده و آن را به فرمتی دیگر با کیفیت و سرعت مطلوب تبدیل کنید.

این نرم افزار از طیف گسترده‌ای از فرمت‌های صوتی و ویدیویی رایج مثل MP4, MOV, AVI, WMV, FLV, MKV, 3GP, WebM, H.264, MP3, WMA, AAC و … به طور کامل پشتیبانی دارد و کاربر همچنین می‌توانید فایل‌های خود را انتخاب و آن را به فرمتی قابل پخش در انواع دستگاه‌های موبایل، تبلت و … تبدیل کند. این نرم افزار یکی از بهترین و ساده‌ترین ابزارهای در دسترس برای تبدیل کردن فرمت‌های صوتی و تصویری به همدیگر است که در کنار آن، کاربر همچنین می‌توانید خصوصیات مختلف ویدیو نظیر رزولوشن، شدت نور و … را نیز تنظیم کند. در کنار این‌ها، قابلیت‌های دستکاری فیلم نظیر اعمال انواع افکت و فیلتر به آن‌ها، برش و ادغام فایل‌های ویدیویی، قرار دادن واترمارک بر روی تصویر و … نیز از دیگر امکانات این نرم افزار به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار AceThinker Video Master را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AceThinker Video Master :

– پشتیبانی از تعداد 100 فرمت مختلف صوتی و ویدیویی

– سازگاری با MP4, MOV, AVI, WMV, FLV, MKV, 3GP, WebM, H.264, MP3, WMA, AAC

– امکان تبدیل فایل‌های صوتی و تصویری به فرمت‌های قابل پخش در انواع دستگاه‌های اندروید و iOS

– قابلیت ویرایش فیلم‌ها با امکاناتی همچون: برش و ادغام فیلم‌ها، چرخش و جداسازی قسمتی از تصویر، افکت و فیلترگذاری تصویر، افزودن واترمارک بر روی فیلم، ویرایش صدای دوبله و زیرنویس و …

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Coolmuster iPhone SMS and Contacts Recovery.cover1  300x193 - دانلود AceThinker Video Master 1.3.6 x64 - مبدل حرفه‌ای فرمت‌های صوتی و تصویری Coolmuster iPhone SMS and Contacts Recovery.cover2  300x193 - دانلود AceThinker Video Master 1.3.6 x64 - مبدل حرفه‌ای فرمت‌های صوتی و تصویری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 113 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR