دانلود نرم افزار Droid Scan – نرم افزار تبدیل گوشی به اسکنر برای اندروید

دانلود نرم افزار Droid Scan - نرم افزار تبدیل گوشی به اسکنر برای اندروید

دانلود نرم افزار Droid Scan

  نرم افزار تبدیل گوشی به اسکنر برای اندروید

 

ممکن است بارها برای شما عزیزان پیش آمده باشد که نیاز فوری به اسکن برخی اسناد و یا عکس های خود داشته باشید ، ولی به دلیل نبود اسکنر در منزل مجبور به عقب انداختن کارهای ضروری خود میشوید . با نرم افزار Droid Scan به آسانی می توانید گوشی یا تبلت اندرویدی خود را تبدیل به اسکنری حرفه ای کنید که همواره می توانید آن را همراه خود داشته باشید .

با نصب نرم افزار Droid Scan بر روی گوشی اندرویدی خود می توانید عکس هایی را که با گوشی خود ثبت کرده اید ، طی چندیدن مرحله ، تصاویر خود را به یک فایل با فرمت پی دی اف تبدیل کنید . این نرم افزار می تواند تشخیص دهد که عکس های گرفته شده از کتاب و مجله و روزنامه و … هر کدام چه فرمتی دارند و ان ها را تنظیم کند . همچنین با این نرم افزار می توانید خودتان رنگ فایل های اسکن خود را انتخاب و تنظیم کنید . در آخر باید اضافه کنم که نرم افزار Droid Scan قابل اجرا بر روی اندروید 2.1 و بالاتر می باشد .

 

برخی ویژگی های نرم افزار Droid Scan :

–   امکان تبدیل تصاویر ثبت شده به فرمت PDF
–   حجم مناسب نرم افزار نسبت به کارایی آن
–   کیفیت بالای تصاویر اسکن شده
–   افکت های مختلف برای بهتر شدن نتیجه ی اسکن
–   قابل اجرا بر روی نسخه ی 2.1 و بالاتر آندروید
–   و …

 

 

فرمت فرمت: apk

حجم حجم: 2 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود نرم افزار Droid Scan | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR