دانلود Find Any Files 1.0.21.0 – نرم افزار جستجوی سریع فایل در ویندوز

دانلود Find Any Files 1.0.21.0 - نرم افزار جستجوی سریع فایل در ویندوز

 

دانلود Find Any Files

| نرم افزار جستجوی سریع فایل در ویندوز |

 

Find Any Files 1.0.21.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید است که به کمک آن شما می‌توانید با سرعت و سهولت بیشتری به جستجوی فایل‌های مورد نظر خود در ویندوز بپردازید. یکی از کارهایی که کاربران به صورت روزمره آن را انجام می‌دهند، جستجو در بین فایل‌ها است. ویندوز برای جستجوی فایل‌ها ابزارهای پیش‌فرضی ارائه می‌دهد که اغلب کاربران از آن استفاده می‌کنند. با این حال، برخی از کاربران ترجیح می‌دهند از ابزارهای جانبی برای انجام این کار استفاده کنند. علاوه بر ابزارهای پیش‌فرض ویندوز، ابزارهای جانبی نیز برای این منظور توسعه یافته‌اند که ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتری ارائه می‌دهند.

 یکی از دلایلی که برخی از کاربران از ابزارهای جانبی برای جستجوی فایل‌ها استفاده می‌کنند، وجود ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتر این ابزارها نسبت به ابزار پیش‌فرض ویندوز می‌باشد. به عنوان مثال، بسیاری از ابزارهای جانبی امکانات جستجوی پیشرفته‌تری از جمله جستجو بر اساس تاریخ ایجاد یا تغییر فایل، نوع فایل و … را دارند که این قابلیت‌ها در ابزار پیش‌فرض ویندوز محدودتر می‌باشد. همچنین برخی از این ابزارها امکاناتی مانند فیلتر کردن نتایج، نمایش پیش‌نمایش فایل‌ها و دسترسی به گزینه‌های سفارشی را نیز فراهم می‌کنند. در این مطلب، یک ابزار پیشرفته‌ی سرچ را برای شما کاربران در ویندوز آماده کرده‌ایم که در نوع خود، یکی از بهترین این ابزارها محسوب می‌شود. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Find Any Files را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Find Any Files :

– امکان جستجوی ساده و سریع فایل و فولدرها در ویندوز

– دارا بودن امکانات کاربردی به نسبت ابزار سرچ پیش‌فرض ویندوز

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Find Any Files.cover1  300x171 - دانلود Find Any Files 1.0.21.0 - نرم افزار جستجوی سریع فایل در ویندوز Find Any Files.cover2  300x99 - دانلود Find Any Files 1.0.21.0 - نرم افزار جستجوی سریع فایل در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : Msixbundle
  • حجم : 25.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR