دانلود DownThemAll! 4.2.3 – مدیریت دانلودها در مرورگر فایرفاکس، کروم و اپرا

دانلود DownThemAll! 4.2.3 - مدیریت دانلودها در مرورگر فایرفاکس، کروم و اپرا

 

دانلود !DownThemAll

| مدیریت دانلودها در مرورگر فایرفاکس، کروم و اپرا |

 

DownThemAll! 4.2.3 نام  یک افزونه محبوب و پرطرفدار به منظور مدیریت دانلود در سه مرورگر فایرفاکس، کروم و اپرا است. همانطور که می‌دانید، دانلود کردن فایل‌ها به وسیله ابزارهای مدیریت دانلود مزایای متعددی را در مقایسه با دریافت فایل بدون اینگونه ابزارها دارد. در زمانی که شما از یک ابزار مدیریت دانلود برای دریافت فایل‌ها استفاده می‌کنید، امکاناتی همچون تکه تکه کردن فایل‌ها حین دانلود، قابلیت مکث، توقف و ادامه دانلود و همچنین بهینه‌سازی سرعت بارگذاری فایل‌ها در اختیارتان قرار خواهد گرفت. این در حالی است که ابزارهای پیش‌فرض موجود برای دانلود فایل در مرورگرهای اینترنتی، هیچ‌یک از این امکانات را در خود ندارند.

اگر به هر دلیلی امکان نصب کردن نرم افزار دانلود منیجر بر روی سیستم برای شما وجود ندارد، پیشنهاد می‌کنیم افزونه فعلی را بر روی مرورگر خود نصب و تمامی این امکانات را در مرورگر دلخواه خود در اختیار بگیرید. این افزونه امکانی را مهیا می‌کند که بتوانید از مزایای متعددی همچون دانلود سریع‌تر فایل‌ها، مکث و ادامه دانلودها، زمان‌بندی دانلود و … در داخل مرورگر خود بهره ببرید. در واقع این افزونه قادر است همانند یک ابزار مدیریت دانلود در سیستم عمل کرده و امکانات پیش‌فرض مرورگرهای فایرفاکس، کروم و اپرا در زمینه دانلود فایل‌ها را به سطح بالاتری ارتقا دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار !DownThemAll را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار !DownThemAll :

– سازگاری کامل با فایرفاکس، کروم و اپرا

– امکان دسترسی به دانلود منیجر از طریق منوی راست کلیک در مرورگر وب

– امکان دانلود گروهی محتوای یک صفحه وب

– دارا بودن ابزارهای متعدد در زمینه فیلتر محتوای صفحه

– امکان افزایش 400 درصدی سرعت دانلودها

– قابلیت مکث، توقف و ادامه دانلود فایل‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DownThemAll.cover1  300x199 - دانلود DownThemAll! 4.2.3 - مدیریت دانلودها در مرورگر فایرفاکس، کروم و اپرا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : XPI + CRX
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR