دانلود SecuPerts Identity Inspector 1.0.7789.25336 – نرم افزار جلوگیری از حملات سایبری در ویندوز

دانلود SecuPerts Identity Inspector 1.0.7789.25336 - نرم افزار جلوگیری از حملات سایبری در ویندوز

 

دانلود SecuPerts Identity Inspector

| نرم افزار جلوگیری از حملات سایبری در ویندوز |

 

SecuPerts Identity Inspector 1.0.7789.25336 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور هشدار به‌موقع در زمان خطرات سایبری است. با این ابزار، کاربر می‌تواند ریسک دزدی اطلاعات کاربر را سریعا به اطلاع وی رسانده و امکان بروز حملات هکری را به حداقل برساند. حملات سایبری و دزدی اطلاعات به عنوان یکی از بزرگترین تهدیدهای امنیتی در دنیای دیجیتال به شمار می‌روند. این نوع حملات، شامل مواردی همچون: دزدی اطلاعات از طریق مهندسی اجتماعی، بدافزارها و … است که از طریق آن هکرها می‌توانند به سیستم شخصی کاربر نفوذ کرده و از اطلاعات سوء استفاده کنند.

این نرم افزار در واقع یک سیستم هشدار اولیه در برار دزدی اطلاعات است. این برنامه، در زمان سرقت اطلاعات به شما هشدار می‌دهد و از حساب‌های آنلاین شما در برابر سوء استفاده‌ی مجرمان سایبری محافظت می‌کند. مهم نیست که تا چه اندازه مراقب پسوردهای خود باشید؛ زیرا که هیچ حسابی در فضای آنلاین در برابر خطرات نفوذ و سوء استفاده‌های احتمالی امن نیست. نرم افزاری که در این مطلب برای شما آماده کرده‌ایم، به شما اجازه می‌دهد که در لحظه‌ی اول بروز حملات سایبری، سریعا از این احتمال مطلع شده و اقدامات لازم را برای جلوگیری از خطرات بعدی به انجام برسانید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار SecuPerts Identity Inspector را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار SecuPerts Identity Inspector :

– امکان تشخیص حملات سایبری در اولین لحظات رخداد آن در سیستم

– امکان بررسی امنیت سیستم در بازه‌های زمانی مختلف (6 بار در طول روز)

– جلوگیری از دزدی پسوردها، به سرقت رفتن اطلاعات محرمانه و …

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SecuPerts Identity Inspector.cover1  300x288 - دانلود SecuPerts Identity Inspector 1.0.7789.25336 - نرم افزار جلوگیری از حملات سایبری در ویندوز SecuPerts Identity Inspector.cover2  300x288 - دانلود SecuPerts Identity Inspector 1.0.7789.25336 - نرم افزار جلوگیری از حملات سایبری در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6.34 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR