دانلود بازی Can Knockdown 3 Full برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Can Knockdown 3 Full برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Can Knockdown 3 برای اندروید

 

Can Knockdown 3 در سبک بازی های پازل برای اندروید منتشر شده است و پیش از این نیز نسخه های مختلفی از آن منتشر شده است و همگی نیز امتیازات بالایی از کاربران گرفته اند و از جمله محبوبترین بازی های دسته ی پازل میباشند . در این بازی شما باید با پرتاب توپ به سمت قوطی هایی که در حالت های مختلف چیده شده اند ، آنها را بیاندازید و از آن مرحله عبور کنید . البته قوطی ها نیز با هم فرق دارند و هرکدام دارای ویژگی های منحصربفردی هستند .

گرافیک این بازی نیز به صورت سه بعدی و بسیار دقیق کار شده است و احتمال های بسیار زیادی برای نوع برخورد توپ به قوطی ها و عکس العمل آنها در نظر گرفته شده است . شما هم اکنون میتوانید نسخه ی کامل بازی Can Knockdown برای اندروید را از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Can-Knockdown-3_2

 

Can-Knockdown-3_1

 

note - دانلود بازی Can Knockdown 3 Full برای اندروید + دیتاپوشه ی دیتا را در sdcard/Android/obb قرار دهید .

note - دانلود بازی Can Knockdown 3 Full برای اندروید + دیتا فرمت : APK – اندروید 4.0 و بالاتر

chart pie - دانلود بازی Can Knockdown 3 Full برای اندروید + دیتا حجم : 15 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Can Knockdown 3  برای اندروید

دانلود دانلود : دانلود دیتا با حجم 39 مگابایت

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR