دانلود SysTools Hard Drive Data Viewer Pro 18.0.0.0 – نرم افزار آنالیز و بررسی داده‌ها در هارد دیسک

دانلود SysTools Hard Drive Data Viewer Pro 12.0.0.0 - نرم افزار آنالیز و بررسی داده‌ها در هارد دیسک

 

دانلود SysTools Hard Drive Data Viewer Pro

| نرم افزار آنالیز و بررسی داده‌ها در هارد دیسک |

 

SysTools Hard Drive Data Viewer Pro 18.0.0.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند به منظور اسکن و آنالیز داده‌ها در حافظه‌های ذخیره‌سازی است. به کمک این نرم افزار، شما کاربران عزیز می‌توانید انواع پارتیشن‌های آسیب دیده NTFS/FAT32 در سیستم را مشاهده کرده و به محتوای آن‌ها دسترسی داشته باشید. بنا بر هر دلیلی، ممکن است نوع پارتیشن هارد دیسک شما آسیب دیده و اطلاعات آن غیرقابل دستیابی باشند. در شرایط مختلف، می‌توانید ابزار فعلی را به منظور استخراج محتویات هارد دیسک و پارتیشن MBR/GPT در سیستم مورد استفاده قرار داده و خطر از بین بردن اطلاعات را خنثی کنید.

بنابر نوع ساختار حافظه‌ها در سیستم، همواره این امکان وجود دارد که بتوان بخشی از آخرین اطلاعات موجود بر روی حافظه را بازگردانی کرد. به کمک نرم افزار فعلی امکانی برای شما مهیا خواهد شد تا بتوانید مجموعه تمام اطلاعات حذف و یا موجود بر روی حافظه متصل به سیستم را مشاهده نموده و در رابطه با هریک از آن‌ها تصمیم‌گیری نمایید. این برنامه از انواع مختلف حافظه‌ها نیز پشتیبانی دارد و شما می‌توانید امکانات مختلف آن را برای هرگونه حافظه رم، فلش و یا هارد دیسک مورد استفاده قرار دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار SysTools Hard Drive Data Viewer Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SysTools Hard Drive Data Viewer Pro :

– امکان بازگردانی اطلاعات حذف شده از حافظه رم، فلش و یا هارد دیسک

– پشتیبانی از پارتیشن‌های GPT/MBR

– توانایی بازیابی اطلاعات حذف دائم شده (Shift + Delete)

– سازگاری با انواع فرمت‌ها حین فرآیند بازیابی

– پشتیبانی از NTFS, FAT16/32, ExFAT بر روی حافظه‌های IDE, EIDE, SATA

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SysTools Hard Drive Data Viewer Pro.cover1  300x189 - دانلود SysTools Hard Drive Data Viewer Pro 18.0.0.0 - نرم افزار آنالیز و بررسی داده‌ها در هارد دیسک

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR