دانلود Paisa 0.5.2 – نرم افزار مدیریت امور مالی

دانلود Paisa 0.5.2 - نرم افزار مدیریت امور مالی

 

دانلود Paisa

| نرم افزار مدیریت امور مالی |

 

Paisa 0.5.2 نام یک ابزار جدید و کاربردی به منظور مدیریت امور مالی به کمک رایانه است که با دارا بودن امکاناتی جامع و پرکاربرد، می‌تواند تمام انتظارات شما از یک ابزار مدیریت امور مالی را برآورده سازد. از گذشته تا به امروز، مدیریت امور مالی تحت تأثیر تکنولوژی و تغییرات اجتماعی و اقتصادی قرار گرفته است. در گذشته، مدیریت امور مالی به صورت سنتی و دستی انجام می شد. این فرآیند شامل استفاده از کاغذها، دفاتر و اسناد مالی بود که نیازمند زمان و تلاش بسیار بود و ممکن بود به خطاهای انسانی وابسته باشد. اما با پیشرفت تکنولوژی، نرم افزارهای مدیریت مالی مدرن به وجود آمدند که امکانات و قابلیت های بسیاری را در اختیار مدیران قرار می دهند. این نرم افزارها امکان ثبت و ردیابی درآمد، مخارج، بودجه ها و دیگر اطلاعات مالی را با سرعت و دقت بالا فراهم می کنند. همچنین، با این ابزارها حتی می‌توان تحلیل های مالی پیشرفته، گزارش ها و نمودارهایی را ایجاد کرد و از این طریق تصمیمات مالی بهتری را گرفت.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، یکی از ابزارهای جدید و کاربردی در حوزه‌ی مدیریت امور مالی را برای شما آماده کرده‌ایم که به شما اجازه می‌دهند تا بتوانید با سهولت و سادگی بیشتری بتوانید امور مالی خود را مدیریت کنید. به عنوان مثال، با این ابزار شما قادر هستید که میزان درآمد و مخارج خود را وارد کرده و به طور دقیق آن‌ها مدیریت و گزارشات هریک را بر روی نمودار مشاهده کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Paisa را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Paisa :

– ساخته شده بر پایه مفاهیم واقعی علم حسابداری

– امکان ذخیره و مدیریت گزارش درآمد و مخارج در بازه‌های زمانی مختلف

– قابلیت گزارش‌گیری در فرمت CSV, Excel و …

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Paisa.cover1  300x202 - دانلود Paisa 0.5.2 - نرم افزار مدیریت امور مالی Paisa.cover2  300x167 - دانلود Paisa 0.5.2 - نرم افزار مدیریت امور مالی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 14.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR