دانلود بازی تام و جری برای اندروید Tom and Jerry Mouse Maze

دانلود بازی تام و جری برای اندروید Tom and Jerry Mouse Maze

 

دانلود بازی تام و جری برای اندروید

 

بازی تام و جری برای اندروید جزو محبوب ترین بازی ها در پلتفرم های مختلف از جمله موبایل می باشد. کارتون تام و جری از کودکی تا کنون یکی از محبوب ترین برنامه های تلویزیونی کودکان سراسر جهان بوده است ، که خاطرات زیادی را برای آن ها رقم زده . به دلیل محبوبیت بالای این کارتون ، بازی جذابی از این موش و گربه ی کوچک برای رایانه ها تهیه شده بود که نتوانست انتظارات را برآورده کند ، اما این بار تولید کنندگان تصمیم به تهیه ی نسخه ی اندرویدی بازی تام و جری با نام Tom & Jerry Mouse Maze گرفتند که بر خلاف نسخه ی رایانه ای ، بازی بسیار جذاب تولید شده است .

در بازی تام و جری این دو شخصیت جذاب در 20 سطح مختلف برای بدست آوردن پنیر با یکدیگر به گونه ای متفاوت مبارزه می کنند و با بدست آوردن پنیر ها امتیاز خود را بالا می برند . در این نسخه از بازی تام و جری اندروید شما باید برای جری این گربه ی شیطون تله بگذارید تا نتواند به راحتی به پنیر ها دسترسی پیدا کند ! بازی تام و جری با داستانی ساده و جذاب و با گرافیک نسبتا خوب می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند . از این رو به شما کاربران همیشگی یاس دانلود پیشنهاد می کنیم تا فرصت دانلود بازی تام و جری Tom & Jerry Mouse Maze برای اندروید که سبکی اکشن و کلاسیک دارد را از دست ندهید و از آن لذت ببرید .

 

tom-jerry (3)

 

tom-jerry (2)

 

فرمت فرمت: APK

حجم حجم: 13 مگا بایت

دانلود دانلود: بازی تام و جری برای اندروید | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR