انتخاب رنگ متن و پس‌ زمینه با هوش مصنوعی؛ آیا رنگ فونت و پس‌زمینه‌ی با هم خوانا هستند؟

انتخاب رنگ متن و پس‌ زمینه با هوش مصنوعی؛ آیا رنگ فونت و پس‌زمینه‌ی آن با هم خوانا هستند؟

انتخاب رنگ متن و پس‌ زمینه با هوش مصنوعی

| آیا رنگ فونت و پس‌زمینه‌ی با هم خوانا هستند؟ |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک آموزش جذاب و کاربردی را برای انتخاب هرچه‌ بهتر رنگ متن و پس‌زمینه در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. در این آموزش، شما می‌توانید دو رنگ انتخابی خود برای متن (فونت) و پس‌زمینه‌ی آن را مشخص کنید و به طور همزمان پیش‌نمایش نهایی و همینطور میزان خوانایی آن‌ها نسبت به همدیگر را بسنجید. همانطور که می‌دانیم، در بحث انتخاب رنگ‌‌ها می‌توان حساسیت زیادی به خرج داد. بسته به اینکه قرار است متن خود را در چه جایی استفاده یا منتشر کنید، انتخاب رنگ‌ها نسبت به همدیگر از اهمیت بالایی برخودارند. به عنوان مثال، استفاده از رنگ‌های خیلی تیره بر روی پس‌زمینه‌های تیره و همچنین استفاده از رنگ‌های خیلی روشن بر روی پس‌زمینه‌های روشن کاملا اشتباه و ناخوانا است. بهترین کار این است که رنگ فونت انتخابی، متضاد با رنگ پس‌زمینه باشند. اما از میان طیف گسترده‌ی رنگ‌های موجود، کدام دو رنگ برای متن ما مناسب‌ترند؟

با توجه به تنوع گسترده‌ی رنگ‌ها برای انتخاب، بد نیست که کار را به یک هوش مصنوعی کاربلد در این زمینه بسپارید. این برنامه به شما کمک می‌کند تا بتوانید رنگ فونت و پس‌زمینه را بر اساس امتیازات موجود انتخاب کنید. تنها کافی‌ست که به این وب‌سایت جالب و کاربردی مراجعه کنید و دو رنگ (برای فونت و پس‌زمینه) را انتخاب کنید. در نهایت، این وب‌سایت نتیجه‌ی خوانایی دو رنگ انتخابی را بر اساس امتیاز و ستاره نمایش می‌دهد تا بتوانید تصمیم نهایی را با نتایج آنالیز این هوش مصنوعی اتخاذ کنید. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

1- به وب‌سایت coolors.co مراجعه کنید.

coolors co.cover1  300x186 - انتخاب رنگ متن و پس‌ زمینه با هوش مصنوعی؛ آیا رنگ فونت و پس‌زمینه‌ی با هم خوانا هستند؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

2- با کلیک بر روی مربع رنگی مربوط به قسمت Text color، رنگ فونت و با کلیک بر روی مربع رنگی مربوط به قسمت Background color، رنگ پس‌زمینه را انتخاب کنید. حال از قسمت Contrast، نتایج تحلیل این هوش مصنوعی در دسترس شماست.

coolors co.cover2  300x186 - انتخاب رنگ متن و پس‌ زمینه با هوش مصنوعی؛ آیا رنگ فونت و پس‌زمینه‌ی با هم خوانا هستند؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR