دانلود Indirect 2.7.5 – نرم افزار چت و گفتگوی اینستاگرام

دانلود Indirect 2.7.5 - نرم افزار چت و گفتگوی اینستاگرام

 

دانلود Indirect

| نرم افزار چت و گفتگوی اینستاگرام |

 

Indirect 2.7.5 نرم افزاری جدید، کاربردی و قدرتمند در زمینه فراهم‌سازی امکان چت و گفتگوی اینستاگرام در قالب یک کلاینت مخصوص برای رایانه شخصی شماست. با این نرم افزار، شما در نهایت سهولت می‌توانید با دوستان و نزدیکان خود در شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام به چت و گفتگو بپردازید و همچنین از امکان مشاهده‌ی استوری‌ها نیز بهره ببرید. برخی افراد بر این باورند که در دسترس بودن مستقیم شبکه‌های اجتماعی مثلا اینستاگرام در دسکتاپ، ممکن است در حین کار باعث حواس‌پرتی شود. اما وجود نقص‌های متعدد در نسخه اینستاگرام وب، منجر می‌شود که برای استفاده از امکانات اینستاگرام، به استفاده از یک ابزار جایگزین روی بیاوریم. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید با دوستان خود در شبکه اینستاگرام به چت و گفتگو بپردازید. در واقع این نرم افزار، یک کلاینت رایگان برای چت (دایرکت) اینستاگرام با قابلیت نمایش استوری‌ها است که با وجود سادگی بسیار، می‌تواند تمام انتظارات شما در این زمینه را برآورده کند.

نصب و راه‌اندازی این نرم افزار بسیار ساده و سریع است و کاربران می‌توانند به سرعت آن را بر روی ویندوز 10 و ویندوز 11 نصب کنند. در ادامه، شما با یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند مواجه می‌شوید که در بخش سمت چپ مخاطبین و در بخش میانی می‌توانید با آن‌ها به چت و گفتگو بپردازید. این کلاینت قدرتمند و جذاب، کلیه امکانات مورد نظر شما برای چت و گفتگو را در خود دارد و شما به راحتی می‌توانید با دوستان خود به مکالمه بپردازید. امکان ارسال ایموجی‌ها، استیکرها، پیام‌های متنی، تصویری و … از دیگر امکانات مهم این نرم افزار به شمار می‌رود که امیدواریم برای شما مفید واقع شود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Indirect را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Indirect :

– امکان نمایش اعلان در هنگام دریافت پیام‌های جدید

– امکان ذخیره تصاویر در کامپیوتر

– دارا بودن محیط گرافیکی روشن و تاریک

– امکان مشاهده استوری‌ها و ریپلای کردن آن‌ها

– امکان لاگین با چند حساب کاربری

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Indirect.cover1  300x169 - دانلود Indirect 2.7.5 - نرم افزار چت و گفتگوی اینستاگرام Indirect.cover2  300x169 - دانلود Indirect 2.7.5 - نرم افزار چت و گفتگوی اینستاگرام

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : Msixbundle
  • حجم : 49.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR