دانلود Cent Browser 2.6.5.52 x86/x64 – مرورگر اینترنتی سریع و امن

دانلود Cent Browser 2.6.5.52 x86/x64 - مرورگر اینترنتی سریع و امن

 

دانلود Cent Browser

| مرورگر اینترنتی سریع و امن |

 

Cent Browser 2.6.5.52 x86/x64 نام یک نرم افزار مرورگر اینترنتی جدید بر مبنای کرومیوم است که شما کاربران را قادر می‌سازد با استفاده از یک محیط انعطاف‌پذیر و ساده، به مرور در میان صفحات وب بپردازید. در سال‌های اخیر، نرم افزارهای مرورگر وب بسیاری عرضه شده‌اند که هریک از آنان، قابلیت‌هایی منحصر به فرد را به کاربر ارائه می‌کنند. در واقع امروزه کاربر می‌تواند تصمیم بگیرد که برای سادگی در پیش‌برد فعالیت‌های خود، کدام مرورگر اینترنتی را به دیگری ترجیح دهد. نرم افزار Cent Browser، فرآیند وبگردی کاربر را به شکلی قابل انعطاف تغییر می‌دهد. یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های این مرورگر اینترنتی، پشتیبانی از گستچرهای ماوس است که کاربر می‌ـواند با تعریف هریک از حرکات مخصوص ماوس، یک عملکرد دلخواه را به اجرا بگذارد.

آمارها نشان می‌دهند که امروزه، کاربران ساعات بسیاری را صرف گشت و گذار در وب‌سایت‌های اینترنتی می‌کنند. اگر فرآیند وبگردی کاربر با یک مرورگر ناسازگار انجام گیرد، بخش بزرگی از زمان و انرژی او بی دلیل هدر می‌شود. از این جهت، انتخاب یک نرم افزار مناسب برای نیاز هر کاربر، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. Cent Browser که مبتنی بر مرورگر گوگل کروم عرضه شده، توابع منحصر به فردی را به این مرورگر اضافه کرده که کاربر می‌تواند با شخصی‌سازی آنان، در فضای وب تجربه‌ای لذت بخش داشته باشد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Cent Browser را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Cent Browser :

– تکیه بر گوگل کروم و پروژه کرومیوم و امنیت مثال زدنی

– پشتیبانی از گستچرهای ماوس

– اجرای دستورات دلخواه کاربر تنها با حرکات ماوس

– امکان تغییر دادن اندازه تب‌ها

– دارا بودن گزینه‌های بسیار برای تب‌ها

– امکان لاگین با اکانت‌های مختلف در تب‌های مجزا

– رابط کاربری زیبا و ساده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50 + 57 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR