دانلود بازی Valiant Hearts The Great War 1.0.4 – شجاع دلان: جنگ بزرگ برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Valiant Hearts The Great War 1.0.4 - شجاع دلان: جنگ بزرگ برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Valiant Hearts The Great War برای اندروید

| بازی شجاع دلان: جنگ بزرگ برای اندروید + دیتا |

 

Valiant Hearts The Great War 1.0.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماجرایی از استودیوی بازی سازی Ubisoft Entertainment است. همانطور که شاهد بودید، چندی پیش نسخه کامپیوتری بازی Valiant Hearts The Great War را خدمت شما گیمرهای عزیز ارائه کردیم که با استقبال بی‌نظیری همراه بود. این بازی کامپیوتری، در قالب یک رمان مصور به تصویر کشیده می‌شود. 3 قهرمان در حال و هوای جنگ جهانی اول هستند و شما را با روایتی غمگین از واقعیت‌های جنگ آشنا می‌سازند.

این بازی دارای محیط گرافیکی بسیار زیبایی است که همچون آثار هنری به تصویر کشیده شده‌آند. شما علاقه‌مندان می‌توانید با دانلود و نصب این بازی، خودتان را غرق در حال و هوای جنگ جهانی اول کنید. معماهای این بازی شما را به چالشی سخت وا می‌دارد که طی آن داستانی بسیار جذاب و دوست‌داشتنی در حال و هوای جنگ روایت خواهد شد. هم اکنون می توانید بازی Valiant Hearts The Great War را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Valiant Hearts The Great War :

– محیط گرافیکی فوق‌العاده زیبا

– ترکیبی از گیم‌پلی اکشن و معمایی

– دارا بودن محوریت داستانی بسیار زیبا

– امکان تجربه حال و هوای جنگ جهانی اول

– امکان تعامل با روایات تاریخی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Valiant Hearts The Great War1 150x84 - دانلود بازی Valiant Hearts The Great War 1.0.4 - شجاع دلان: جنگ بزرگ برای اندروید + دیتا Valiant Hearts The Great War2 150x84 - دانلود بازی Valiant Hearts The Great War 1.0.4 - شجاع دلان: جنگ بزرگ برای اندروید + دیتا Valiant Hearts The Great War3 150x84 - دانلود بازی Valiant Hearts The Great War 1.0.4 - شجاع دلان: جنگ بزرگ برای اندروید + دیتا Valiant Hearts The Great War4 150x84 - دانلود بازی Valiant Hearts The Great War 1.0.4 - شجاع دلان: جنگ بزرگ برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 46 + 834 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR