دانلود ThunderSoft DRM Protection 4.0.0 – قفل کردن فایل‌های صوتی و تصویری

دانلود ThunderSoft DRM Protection 4.0.0 - قفل کردن فایل‌های صوتی و تصویری

 

دانلود ThunderSoft DRM Protection

| قفل کردن فایل‌های صوتی و تصویری |

 

ThunderSoft DRM Protection 4.0.0 نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند در زمینه قفل کردن فایل‌های صوتی و تصویری با امکاناتی ویژه است. همانطور که می‌دانید، امروزه در فضای اینترنت هر نوع فایلی را می‌توان با دیگران به اشتراک گذاشت. آلبوم‌های صوتی دیجیتال، مجموعه تصاویر مربوط به یک برند معتبر عکاسی و یا فایل‌های ویدیویی (موزیک، آموزشی یا …) از جمله پرکاربردترین محتوای مالتی مدیا در دنیای دیجیتال هستند. با فراهم بودن روش‌های ارتباطی و در دسترس بودن آن‌ها برای انواع کاربران، بستری را فراهم ساخته تا افراد بتوانند صرف‌نظر از حق کپی‌رایت، اطلاعات مذکور را در فضای اینترنت به اشتراک گذاشته و یا اینکه به طرق مختلف آن را به دیگر دوستان خود ارسال نمایند. به عنوان مثال، در صورتی که شما مدرس یک دوره آموزشی و تخصصی هستید، این موضوع بسیار برایتان اهمیت دارد که تنها مخاطبینی بتوانند محتوای تهیه شده را ببینند که هزینه آن را به شخص شما و یا سازمان مربوطه پرداخت کرده باشند.

واقعیت امر این است که با به‌اشتراک‌گذاری بدون محافظت فایل‌های خود با مشتریان، همواره این ریسک را می‌پذیرید که هریک از خریداران بتوانند بدون اجازه شما، این محتوای ارزشمند و غیررایگان را با همدیگر به اشتراک بگذارند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید انواع فایل‌های مالتی مدیا از قبیل تصاویر، موزیک‌ها و یا حتی فایل‌های ویدیویی را به فرمتی غیر از فرمت‌های رایج تبدیل کنید تا امکان باز کردن و اجرای آن، تنها برای افرادی امکان‌پذیر باشد که شما به آن‌ها اجازه داده‌اید! در واقع این برنامه می‌تواند محتوای مدنظر شما را به فرمت اجرایی (EXE) تبدیل کند تا صرفا از طریق وارد کردن رمز عبور، کلید سخت‌افزاری و یا طرق امنیتی دیگر برای خریداران واقعی آن قابل دسترسی باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار ThunderSoft DRM Protection را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ThunderSoft DRM Protection :

– امکان ترکیب چندین فایل و ایجاد یک فایل محافظت شده مستقل

– قابلیت رمزگذاری محتوای چندرسانه‌ای با الگوریتم‌های فوق پیشرفته

– امکان رمزگذاری با سرعت بسیار بالا و عدم کاهش سرعت در هنگام اجرا برای مخاطب

– قابلیت رمزگذاری به طرق مختلف

– جوگیری از امکان کپی کردن محتوا از طریق روش‌هایی همچون فیلمبرداری از روی صفحه نمایش و …

– دارا بودن امکان نامعتبر کردن رمزهای عبور به روش آنلاین

– امکان تولید سریع و آسان پسورد برای کاربران مختلف

– دارا بودن پلیر داخلی برای اجرای آسان بدون نصب نرم افزارهای اضافه

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ThunderSoft DRM Protection.cover1  300x218 - دانلود ThunderSoft DRM Protection 4.0.0 - قفل کردن فایل‌های صوتی و تصویری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 17.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR