دانلود کتاب آموزش چت جی پی تی؛ چگونه از ChatGPT سوال‌های بهتری بپرسیم؟ – The Art of Asking ChatGPT for High-Quality Answers: A Complete Guide to Prompt Engineering Techniques – PDF

دانلود کتاب آموزش چت جی پی تی؛ چگونه از ChatGPT سوال‌های بهتری بپرسیم؟ - The Art of Asking ChatGPT for High-Quality Answers: A Complete Guide to Prompt Engineering Techniques - PDF

 

دانلود کتاب آموزش چت جی پی تی

| The Art of Asking ChatGPT for High-Quality Answers: A Complete Guide to Prompt Engineering Techniques – PDF |

 

کتاب آموزش چت جی پی تی؛ چگونه از ChatGPT سوال‌های بهتری بپرسیم؟ (The Art of Asking ChatGPT for High-Quality Answers: A Complete Guide to Prompt Engineering Techniques – PDF) نام یک کتاب الکترونیکی (PDF) جدید، پرمحتوا و ارزشمند جهت یادگیری نحوه برقراری ارتباط بهتر با چت جی پی تی (ChatGPT) است. همانطور که می‌دانید، چت جی پی تی این روزها به مبحثی داغ در محافل علم و تکنولوژی بدل شده است. با بروزرسانی GPT-5، این چت بات هوشمند بسیار هوشمند و قدرتمندتر از قبل در حال ارائه‌ی خدمت به کاربران است. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک کتاب الکترونیکی جدید را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که سعی می‌کند نحوه طرح سوالات در چت جی پی تی را به شما آموزش دهد. در واقع، چت جی پی تی با وجود هوش بسیار بالایی که دارد، در صورت عدم طرح صحیح سوالات ممکن است پاسخ‌هایی گمراه‌کننده را به شما ارائه کند. در واقع برای استفاده هرچه بهتر از خدمات این چت بات هوشمند، باید با یک سری نکات آشنایی داشته باشید.

کتاب جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، با تأکید بر اصطلاح Prompt Engineering سعی می‌کند طریقه‌ی ارتباط گیری صحیح‌تر با چت جی پی تی را به شما بیاموزد. این اصطلاح، به نوشتن ورودی‌های متنی به دقت فکر شده برای الگوریتم‌های هوش مصنوعی به منظور تولید خروجی مطلوب و دلخواه مربوط می‌شود. در واقع هرقدر که متون ارسالی برای چت جی پی تی دقیق و جامع‌تر باشد، احتمالا پاسخ دریافتی نیز به همان اندازه مرتبط، دقیق و قابل اطمینان خواهد بود.  پیشنهاد میکنیم کتاب آموزش چت جی پی تی (The Art of Asking ChatGPT for High-Quality Answers: A Complete Guide to Prompt Engineering Techniques) را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت نمایید.

 

نویسنده/مترجم: Ibrahim John
تعداد صفحات: 81
فرمت: کتاب PDF
زبان: انگلیسی

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 500 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR