دانلود XLaunchPad Pro 1.1.8.822 – نرم افزار ساخت و مدیریت میانبرها در ویندوز

دانلود XLaunchPad 1.1.2 - نرم افزار ساخت و مدیریت میانبرها در ویندوز

 

دانلود XLaunchPad

| نرم افزار ساخت و مدیریت میانبرها در ویندوز |

 

XLaunchPad Pro 1.1.8.822 نام نرم افزاری جدید و کاربردی به منظور ساخت و مدیریت میانبرها در سیستم‌عامل ویندوز است. همانطور که می‌دانید، شرتکات‌ها نقشی کلیدی را در کامپیوتر بازی می‌کنند. به کمک این آیکون‌ها می‌توان در زمان بسیار کوتاه‌تری به اپلیکیشن‌های مختلف دسترسی پیدا کرد. با نصب اپلیکیشن XLaunchPad، به شکل ساده‌تری می‌توانید به مدیریت آیکون‌های خود پرداخته و آنان را با کشیدن و رها کردن در محل‌های دلخواه سازماندهی کنید. به کمک این نرم افزار شما می‌توانید با کشیدن و رها کردن یک آیکون بر روی آیکونی دیگر، فولدری زیبا را بسازید و آنان را در یک محیط مشترک نگهداری کنید.

یکی از قابلیت‌های محبوب سیستم‌عامل مکینتاش، لانچ‌پد (LaunchPad) است که آیکون‌های مربوط به اپلیکیشن‌ها را در محیطی زیبا نگهداری می‌کند. برای مدت‌ها کاربران سیستم‌عامل ویندوز از این قابلیت محروم بودند، اما امروزه به شما این مژده را می‌دهیم که به کمک اپلیکیشن XLaunchPad می‌توانید شکل و شمایل لانچ‌پد را همراه با قابلیت‌های مفید آن در ویندوز تجربه کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار XLaunchPad را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار XLaunchPad :

– دارا بودن رابط کاربری بسیار زیبا

– امکان زیباسازی مدیریت آیکون‌ها

– قابلیت دسترسی سریع به اپلیکیشن‌ها

– راهکارهای بسیار نوآورانه برای مدیریت آیکون‌ها

– سازگاری کامل عملگرها با Drag & Drop

– دارا بودن میانبرهای مربوط به کنترل پنل، مای کامپیوتر و …

– امکان شخصی‌سازی نمای گرافیکی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR