دانلود Foneazy TinyFix 2.1.1 – نرم افزار ترمیم و رفع اشکالات دیوایس‌های iOS

دانلود Foneazy TinyFix 2.1.1 - نرم افزار ترمیم و رفع اشکالات دیوایس‌های iOS

 

دانلود Foneazy TinyFix

| نرم افزار ترمیم و رفع اشکالات دیوایس‌های iOS |

 

Foneazy TinyFix 2.1.1 نام یک ابزار کاربردی و قدرتمند در زمینه ترمیم و رفع اشکالات دستگاه‌های iOS است که می‌تواند هرگونه مشکل احتمالی در دستگاه‌های آیفون و آیپد را برطرف کند. با استفاده از این برنامه، شما در زمان مواجه شدن با مشکلات دستگاه‌های iOS هیچ نیازی به تماس و یا مراجعه به مراکز تخصصی تعمیرات دستگاه‌های اپل ندارید و هرگونه ایراد احتمالی را به آسانی می‌توانید خودتان برطرف کنید. اگر که به مشکلات احتمالی روشن نشدن گوشی اپل، هنگ کردن صفحه، نمایش صفحه سیاه/سفید با لوگوی اپل، گیر کردن در حالت ریکاوری/دی‌اف‌یو و … مواجه شده و به دنبال روشی هستید که بتوانید خودتان این موارد را حل کنید، ما برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که به سرعت می‌توانید مشکلات مذکور را برایتان حل کند.

بسیاری از کاربران محصولات اپل، در سناریوهای مختلف نظیر آپگرید و یا ریست فکتوری دیوایس خود با مشکل عدم بوت شدن و یا گیر کردن دستگاه بر روی لوگوی اپل مواجه شده و به دنبال راهی برای رفع این موارد هستند. در چنین مواقعی، توصیه اولیه استفاده از نرم افزار آیتونز (iTunes) و ریستور دستگاه به آخرین نسخه ارائه شده سیستم‌عامل iOS است. اما اگر که شما هم بنا به هر دلیلی نمی‌[واهید که از آیتونز استفاده کنید، ما برایتان یک روش سریع را در نظر داریم که می‌تواند ایرادات سیستم‌عامل شما را با سرعت بالا برایتان رفع کند؛ آن هم بدون آنکه مشکلی برای دیتای شما به وجود بیاید. این برنامه قادر است کلیه مشکلات نرم افزاری iPhone, iPod touc, iPad, Apple TV را حل کند تا شما بتوانید تنها با چند کلیک ساده به این مشکلات پایان دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Foneazy TinyFix را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Foneazy TinyFix :

– امکان ترمیم اشکالات دیوایس‌های اپل

– پشتیبانی از کلیه نسل‌های iPhone, iPod touch, iPad

– حل مشکل گیر کردن بر روی لوگوی اپل، بوت نشدن دیوایس، صفحه سفید/سیاه و …

– رفع مشکلات آپدیت به iOS 14/iOS 15

– رفع ارورهای آیتونز نظیر 4013/4005

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Foneazy TinyFix.cover1  300x195 - دانلود Foneazy TinyFix 2.1.1 - نرم افزار ترمیم و رفع اشکالات دیوایس‌های iOS Foneazy TinyFix.cover2  300x195 - دانلود Foneazy TinyFix 2.1.1 - نرم افزار ترمیم و رفع اشکالات دیوایس‌های iOS

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 27.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR