دانلود Windhawk 1.3.1 Beta – نرم افزار کاستومایز کردن ویندوز

دانلود Windhawk 1.3.1 Beta - نرم افزار کاستومایز کردن ویندوز

 

دانلود Windhawk

| نرم افزار کاستومایز کردن ویندوز |

 

Windhawk 1.3.1 Beta نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی به منظور کاستومایز کردن ویندوز است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید قسمت‌های مختلف سیستم را به دلخواه خود تنظیم کنید. در حال حاضر، همه ما می‌دانیم که ویندوز یک سیستم عامل قابل کاستومایز کردن است. علاوه بر وجود تنظیمات پیش‌فرض در این زمینه، شمار زیادی از ابزارهای موجود در وب برای تغییر ظاهر و عملکرد ویندوز معرفی و عرضه شده‌اند. مشکل اصلی اینجست که کاربران برای پیدا کردن آن‌ها در اینترنت باید زمان زیادی را صرف کنند تا به ابزار مورد نظر خود نزدیک شوند. نرم افزاری که در اینجا برای شما آماده کرده‌ایم، با فراهم کردن یک Marketplace مخصوص، امکانی به شما می‌دهد تا بتوانید انواع تغییرات ظاهری و عملکردی در ویندوز را به دلخواه خود دانلود و نصب کنید.

همه ما از تغییر ظاهر و شخصی‌سازی محیط گرافیکی سیستم‌عامل ویندوز، اندروید و … لذت می‌بریم. در واقع کاربر برای تنوع هم که شده ترجیح می‌أهد بتواند بسیاری از جنبه‌های مختلف سیستم‌عامل را دستکاری کند. در کنار ابزارهای پیش‌فرض ویندوز، وجود یک محیط مخصوص برای این کار نیز می‌تواند جذاب باشد.  سفارشی سازی ویندوز احتمالا یک عملیات مخصوص به کاربران حرفه‌ای تر است، اما این ابزار به دلید ماهیت دقیق و نزدیک خود به یک مارکت نرم افزاری، می‌تواند این کار را برای همه کاربران دسترسی‌پذیرتر کند. یک نگاه سریع به برنامه نشان می‌دهد که هر کسی که می‌خواهد از آن استفاده کند؛ در واقع شما می‌ـوانید صرف‌نظر از سطح مهارت کار با کامپیوتر می‌توانید با مشاهده‌ی اسکرین‌شات‌ها و مطالعه توضیحات هر مود، آن را در صورت تمایل بر روی سیستم خود امتجان کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Windhawk را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Windhawk :

– دارا بودن امنیت و پایداری بسیار عالی

– امکان استفاده از ده‌ها مود و ابزار کاستومایز مخصوص سیستم‌عامل ویندوز

– امکان تغییر رنگ‌ها و جزئیات مختلف گرافیکی در ویندوز بسته به سلیقه کاربر

– دارا بودن ده‌ها مود از پیش آماده و طراحی شده با قابلیت استفاده رایگان

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Windhawk.cover1  300x212 - دانلود Windhawk 1.3.1 Beta - نرم افزار کاستومایز کردن ویندوز Windhawk.cover2  300x180 - دانلود Windhawk 1.3.1 Beta - نرم افزار کاستومایز کردن ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 129 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR