دانلود Bennett (Bluetooth Monitor) 1.27 – تشخیص قدرت سیگنال سخت افزار بلوتوث

دانلود Bennett (Bluetooth Monitor) 1.27 - تشخیص قدرت سیگنال سخت افزار بلوتوث

 

دانلود Bennett

| تشخیص قدرت سیگنال سخت افزار بلوتوث |

 

Bennett (Bluetooth Monitor) 1.27 نام یک ابزار جدید،‌رایگان و کاربردی است که با آن شما می‌توانید قدرت سیگنال سخت افزار بلوتوث را در سیستم مورد سنجش قرار دهید. اگر که شما چندین دیوایس بلوتوثی به سیستم متصل کرده باشید و بخواهید که میزان سیگنال آن‌ها را ببینید، این نرم افزار می‌تواند به عنوان یک دستیار کاربردی برای شما ایفای نقش کند. با این ابزار شما می‌توانید قدرت سیگنال کلیه دیوایس‌های بلوتوثی متصل به سیستم را ببینید و از بابت پرفرمنس هریک از آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

همانطور که می‌دانیم، فناوری بلوتوث یکی از جذاب‌ترین راه‌های انتقال بی‌سیم فایل در طی چند دهه گذشته بوده است. هنوز هم بسیاری از سیستم‌های دسکتاپ، لپ تاپ و … برای ارتباط‌های بی‌سیم خود از دانگل‌های بلوتوث استفاده می‌کنند. با توجه به تنوع بالا در کیفیت این دانگل‌ها و شرکت‌های تولید‌کننده مختلفی که این دستگاه‌ها را به بازار معرفی می‌کنند، این نیاز پیش می‌آید که بعضا بخواهیم توان سخت افزاری واقعی هریک از این دیوایس‌ها را مورد سنجش قرار دهیم. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که با هدف تشخیص قدرت سینگال سخت افزار بلوتوث در سیستم طراحی شده که امکاناتی جامع در این زمینه را در خود دارد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Bennett را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Bennett (Bluetooth Monitor) :

– امکان تشخیص توان واقعی سخت افزار یا دانگل بلوتوث

– امکان تشخیص پرفرمنس دیوایس‌های بلوتوثی متصل به سیستم

– پشتیبانی از اداپترهای مختلف بلوتوثی

– امکان نمایش اطلاعات مربوط به سخت افزار بلوتوث

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Bennett.cover1  300x94 - دانلود Bennett (Bluetooth Monitor) 1.27 - تشخیص قدرت سیگنال سخت افزار بلوتوث Bennett.cover2  300x227 - دانلود Bennett (Bluetooth Monitor) 1.27 - تشخیص قدرت سیگنال سخت افزار بلوتوث

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 800 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR