دانلود VisualGDB 5.6 r8 – افزونه‌ی ساخت پروژه‌های لینوکس با پشتیبانی از برنامه‌های امبد و اندروید برای ویژوال استودیو

دانلود VisualGDB 5.6 r8 - افزونه‌ی ساخت پروژه‌های لینوکس با پشتیبانی از برنامه‌های امبد و اندروید برای ویژوال استودیو

 

دانلود VisualGDB

| افزونه‌ی ساخت پروژه‌های لینوکس با پشتیبانی از برنامه‌های امبد و اندروید برای ویژوال استودیو |

 

VisualGDB 5.6 r8 نام یک اکستنشن کاربردی و قوی با امکان یکپارچگی با GCC, GDB, GNU Make است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید پروژه‌های لینوکس را ضمن سازگاری با برنامه‌های امبد و اندروید بسازید. این افزونه، ضمن سازگاری کامل با محیط توسعه‌ی ویژوال استودیو (Visual Studio)، به شما اجازه می‌دهد که بتوانید در محیط این برنامه، اپلیکیشن‌های لینوکس را در C/C++/Android/Embeded توسعه دهید. همانطور که می‌دانید، ویژوال استودیو به عنوان محیط توسعه‌ی یکپارچه‌ی (IDE) مایکروسافت، از جمله محبوب‌ترین محیط‌های موجود است که طی این سال‌ها امکانات بسیار گسترده‌ای به آن افزوده شده و بسیاری از توسعه‌دهندگان را به استفاده دعوت می‌کند. با توجه به گستردگی کاربرد این محیط توسعه، افزونه‌های متعددی نیز برای آن در دسترس قرار گرفته که در اینجا به معرفی یکی از معروف‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

این افزونه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید پروژه‌های GNU Make, QMake, CMake را وارد کرده و از امکانات Clang IntelliSense با سهولت بیشتری بهره ببرید. این افزونه امکان پیاده‌سازی سریع‌تر متدهای جدید و اینترفیس‌ها را به شما می‌دهد که در کنار آن، امکان تصحیح ارورها و پشتیبانی از ماکروها نیز از جمله قابلیت‌های دیگر آن به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار VisualGDB را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار VisualGDB :

– فراهم‌سازی امکان توسعه در انواع پلتفرم‌ها در محیط ویژوال استودیو

– پشتیبانی از اپ‌های سی و سی پلاس پلاس در لینوکس

– پشتیبانی از اپلیکیشن‌های نیتیو اندروید و لایبرری‌های آن

– امکان توسعه برنامه برای Raspberry Pi

– امکان نصب خودکار پیکربندی پروژه

– دارا بودن امکان نمایش خروجی بیلد پروژه

– دارا بودن امکان Integration / Debugger پیشرفته‌ی CMake

– دارا بودن امکان تشخیص و تصحیح خودکار ارورها

– پشتیبانی از Unit Testها

– امکان پیشنهاد و تکمیل خودکار کدها

– امکان بیلد سریع و انعطاف‌پذیر پروژه‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

VisualGDB.cover1  300x120 - دانلود VisualGDB 5.6 r8 - افزونه‌ی ساخت پروژه‌های لینوکس با پشتیبانی از برنامه‌های امبد و اندروید برای ویژوال استودیو VisualGDB.cover2  300x120 - دانلود VisualGDB 5.6 r8 - افزونه‌ی ساخت پروژه‌های لینوکس با پشتیبانی از برنامه‌های امبد و اندروید برای ویژوال استودیو

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 44.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR