دانلود EasePaint Watermark Remover 2.0.7.0 – نرم افزار حذف آرم و واترمارک از روی تصاویر

دانلود EasePaint Watermark Remover 2.0.7.0 - نرم افزار حذف آرم و واترمارک از روی تصاویر

 

دانلود EasePaint Watermark Remover

| نرم افزار حذف آرم و واترمارک از روی تصاویر |

 

EasePaint Watermark Remover 2.0.7.0 نام یک نرم افزار مفید و کاربردی جدید در زمینه حذف کردن اشیاء از بک‌گراند تصاویر و فیلم‌ها است. همانطور که می‌دانید، از بین بردن یک شیء از روی عکس یا فیلم کار چندان ساده‌ای نیست و ابزارهای رایج در زمینه گرافیک و یا ساخت فیلم، از امکانات محدودی بدین منظور برخوردارند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و گرامی آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند که بتوانید واترمارک، لوگو و آرم را به سرعت از روی تصاویر و فیلم‌ها حذف کرده و بک‌گراند فایل مورد نظر خود را دوباره بسازید.

رابط گرافیکی این نرم افزار تا حد ممکن ساده و زیبا طراحی شده و علاقه‌مندان به دنیای گرافیک و فیلم‌سازی به آسانی می‌توانند تصاویر خود را ویرایش و اشیای دلخواه خود را از آنان حذف کنند. این برنامه، مجهز به الگوریتم‌هایی پیشرفته است که با مجهز بودن به هوش مصنوعی، قادر است اشیای مورد نظر کاربر از روی عکس‌ها را به ساده‌ترین شکل ممکن از بک‌گراند حذف و آن را دوباره بازسازی کند. هم اکنون می توانید نرم افزار EasePaint Watermark Remover را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار EasePaint Watermark Remover :

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکانات پیشرفته در زمینه حذف واترمارک از روی عکس و فیلم

– مناسب برای حذف اشیاء، اشخاص و به طور کلی اجسام اضافه از تصاویر

– قابلیت ترمیم تصاویر قدیمی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

EasePaint Watermark Remover.cover1  300x185 - دانلود EasePaint Watermark Remover 2.0.7.0 - نرم افزار حذف آرم و واترمارک از روی تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Loader (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید
– فایل EasePaint_Loader.exe را اجرا کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 18 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR