دانلود AFWall+ (Donate) 3.0.0 – فایروال قدرتمند برای اندروید

دانلود AFWall+ (Donate) 3.0.0 - فایروال قدرتمند برای اندروید

 

دانلود AFWall+ (Donate) برای اندروید

| فایروال قدرتمند برای اندروید |

 

AFWall+ (Donate) 3.0.0 نام یک فایروال (دیواره آتش) جدید و بسیار قدرتمند برای کاربران سیستم عامل اندروید است. امروزه با توجه به اینکه بسیاری از دستگاه‌های دیجیتال در ارتباط با شبکه اینترنت فعالیت می‌کنند، مسئله امنیت اطلاعات و جلوگیری از جاسوسی داده‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از آنجا که در ابتدای نصب بسیاری از نرم افزارها و بازی‌ها، عموما به سطوح دسترسی آن‌ها توسط کاربران توجه نمی‌شود، این احتمال وجود دارد که کاربر در حال نصب یک ابزار جاسوسی یا بدافزار بر روی موبایل یا تبلت خود باشد. در چنین موقعیت‌هایی، وجود یک دیواره آتش قدرتمند می‌تواند تا حد بسیاری از خطرات این مشکل جلوگیری کند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و گرامی آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌سازد تا بتوان به طور دقیق بر روی ترافیک ورود و خروج شبکه در بین انواع اپلیکیشن‌ها یک نظارت ویژه را فعال کرد. به بیان دقیق‌تر، این نرم افزار سطح دسترسی اپلیکیشن‌های مختلف شما را برای دسترسی به شبکه اینترنت چک می‌کند تا هیچ‌یک از آن‌ها نتوانند بدون مجوز خاص، نسبت به ارسال و دریافت اطلاعات اقدام کنند. هم اکنون می توانید نرم افزار AFWall+ (Donate) برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AFWall+ (Donate) :

– رابط گرافیکی بسیار زیبا و کاربرپسند

– امکان تنظیم محدودیت‌های دلخواه در سطوح دسترسی اپلیکیشن‌ها به شبکه اینترنت

– قابلیت کنترل مجوز دسترسی به اینترنت در انواع شبکه‌های WiFi/3G/4G

– ارسال اعلان هشدار به کاربر پس از نصب هر اپلیکیشن

– امکان قفل کردن نرم افزار برای جلوگیری از تغییر در تنظیمات بدون اجازه کار

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AFWall1 84x150 - دانلود AFWall+ (Donate) 3.0.0 - فایروال قدرتمند برای اندروید AFWall2 84x150 - دانلود AFWall+ (Donate) 3.0.0 - فایروال قدرتمند برای اندروید AFWall3 84x150 - دانلود AFWall+ (Donate) 3.0.0 - فایروال قدرتمند برای اندروید AFWall4 84x150 - دانلود AFWall+ (Donate) 3.0.0 - فایروال قدرتمند برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR