دانلود آموزش لیست پیوندی در پایتون – Linked List Data Structure using Python – Udemy

دانلود آموزش لیست پیوندی در پایتون - Linked List Data Structure using Python - Udemy

 

دانلود آموزش لیست پیوندی در پایتون

| Linked List Data Structure using Python |

MP4 | | Duration: 4 hours | Language: English

 

آموزش لیست پیوندی در پایتون (Linked List Data Structure using Python) نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. در صورتی که شما نیز از توسعه‌دهندگان و علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی پایتون هستید، همواره باید در راستای ارتقای دانش و مهارت خود در این زمینه قدم بردارید؛ زیرا که روزانه ده‌ها کتابخانه و قابلیت جدید برای این زبان برنامه‌نویسی در دسترس قرار می‌گیرد که باید برای کار با آن‌ها آمادگی لازم را کسب کنید. در این دوره، سعی بر آن است که شما عزیزان با ساختار و نحوه پیاده‌سازی لیست پیوندی در زبان برنامه‌نویسی پایتون آشنا شوید.

پایتون یکی از جذاب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی در دنیاست. این دوره بدین منظور طراحی شده تا شما احساس راحت‌تری را در حین کار با ساختارهای داده در پایتون داشته باشید. محتوای این دوره به طور خاص به لیست پیوندی و نحوه استفاده از آن در پایتون می‌پردازد. لیست پیوندی تکی، دو تایی و ساختار دایره‌ای از جمله مباحث مهم این دوره هستند که پیشنهاد می‌کنیم فرصت آشنایی با آن‌ها را از دست ندهید. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های دوره آموزش پایتون: مقدماتی :

– آشنایی عمیق با لیست پیوندی

– آشنایی با نحوه پیاده‌سازی لیست پیوندی در پایتون

– آشنایی با انواع مختلف لیست‌های پیوندی

– بهبود مهارت حل مسئله در برنامه‌نویسی پایتون

و …

 

راستی! شما می‌تونید از طریق نظرات، دوره‌های آموزشی مورد نظرتون در زمینه‌های مختلف را مطرح کنید تا در صورت امکان در اسرع وقت اون‌ها را به شکل رایگان در اختیارتون بذاریم. فقط کافیه درخواست خودتون رو به همراه اسم و ترجیحا لینک آموزش (Udemy, Lynda یا…) توی قسمت نظرات ثبت کنید تا طی چند ساعت یا چند روز آینده، ما اون رو توی یاس‌ دانلود براتون منتشر کنیم!

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 544 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR