دانلود All Dlls Dependencies 1.6 – اسکن و تشخیص دیپندنسی‌ در فایل‌های DLL

دانلود All Dlls Dependencies 1.6 - اسکن و تشخیص دیپندنسی‌ در فایل‌های DLL

 

دانلود All Dlls Dependencies

| اسکن و تشخیص دیپندنسی‌ در فایل‌های DLL |

 

All Dlls Dependencies 1.6 نام یک نرم افزار جدید، رایگان و ساده به منظور تشخیص دیپندنسی‌های DLL در برنامه‌ها و بازی‌های کامپیوتری (تحت ویندوز) است.احتمالا این مشکل برای شما هم پیش آمده که سعی کنید یک برنامه‌ی خاص را اجرا کنید؛ ولی با این کار، خطایی مبنی بر در دسترس نبودن یک DLL خاص برایتان نمایش داده شود. نگران نباشید؛ زیرا که با کمی دقت و هوشیاری احتمالا به سادگی بتوانید خودتان مشکل را حل کنید. اغلب اوقات، عدم وجود آن DLL خاص در سیستم علت مشکل است و در پاره‌ای از مواقع، مشکل این است که فایل مربوطه به طور کامل در دسترس نیست و یا اینکه تداخل با یک بدافزار مشخص عامل این مشل شده است.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، می‌تواند به شکلی دقیق و حرفه‌ای دیپندنسی‌ها را در سیستم اسکن کند تا بتوانید فایل‌های غیرقابل دسترس را تشخیص دهید. این برنامه دارای یک رابط بصری کاربرپسند است که شما در آن می‌توانید با تعیین فایل DLL خود، فرآیند را آغاز کنید. این برنامه با اسکن کردن ماژول اصلی، جزئیات کاملی را از ماژول‌های وابسته به شما نمایش می‌دهد. این نرم افزار به شما یک نمای سلسله‌مراتبی از DLLهای ناموجود در سیستم را نمایش می‌دهد که به سرعت بتوانید با دانلود آن‌ها از اینترنت و جایگذاری هریک در محل مشخص (عمدتا مسیر System32)، مشکل را در اجرای برنامه یا بازی‌ها حل کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار All Dlls Dependencies را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار All Dlls Dependencies :

– امکان اسکن سریع و آسان ماژول‌های وابسته‌ی دی‌ال‌ال (DLL)

– رفع مشکل خطای فایل‌های DLL در ویندوز

– از بین بردن مشکل عدم اجرای برنامه و بازی‌های به دلیل خطاهای DLL

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

All Dlls Dependencies.cover1  300x165 - دانلود All Dlls Dependencies 1.6 - اسکن و تشخیص دیپندنسی‌ در فایل‌های DLL All Dlls Dependencies.cover2  300x169 - دانلود All Dlls Dependencies 1.6 - اسکن و تشخیص دیپندنسی‌ در فایل‌های DLL

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6.47 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR