دانلود بازی Chase for Adventure The Lost City برای PC

دانلود بازی Chase for Adventure The Lost City برای PC

 

دانلود بازی Chase for Adventure The Lost City برای کامپیوتر

| بازی تعقیب و گریز برای ماجراجویی شهر گمشده |

 

Chase for Adventure The Lost City بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2016 توسط GameHouse ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. این بازی حول محور یک ماجراجوئی باستانی اداره می شود ، پدری را تصور کنید که برای کشف اثار باستانی و گم شده تمام زندگی خود را صرف می کند ، در حالی که اعضای خانواده اش در خانه نگران او هستند. در بازی Chase for Adventure The Lost City ، شما در نقش یک دخترک باستان شناس جوان با نام Anna Windsdoe نقش آفرینی می کنید که با تمرکز بر فعالیت های پدر گمشده ی خود ، متوجه می شود که او در جستجوی کشف یک شهر گمشده بوده است.

Anna Windsdoe اکنون تصمیم دارد به دنبال پدرش برود ، در این ماجراجوئی پر هیجان او با کاراکترهای بسیار ملاقات می کند ، دوستان زیاد و حتی دشمنان زیادی پیدا می کند. این بازی در مجموع دارای 45 مرحله هیجان انگیز است که در پایان آن به یک کشف باورنکردنی دست پیدا می کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Chase for Adventure The Lost City را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

chase-for-adventure-the-lost-city1 chase-for-adventure-the-lost-city2

 

chase-for-adventure-the-lost-city3 chase-for-adventure-the-lost-city4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 426 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR