دانلود بازی Winter Survival: the last zombie shelter on earth 0.0.3 – بقا در زمستان زامبی‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Winter Survival: the last zombie shelter on earth 0.0.3 - بقا در زمستان زامبی‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Winter Survival: the last zombie shelter on earth برای اندروید

| بازی بقا در زمستان زامبی‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Winter Survival: the last zombie shelter on earth 0.0.3 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Winter Game است. بازی اندرویدی جدید و هیجان‌انگیزی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما علاقه‌مندان به سبک مبارزه و بقا در نظر داریم، یک شبی‌ساز جذاب و ایده‌آل از جهانی کلاسیک و باستانی است که شما در آن باید به دفاع از سرزمین خود در برابر زامبی‌ها بپردازید. تکنولوژی مدرنی در کار نیس! همه چیز به استراتژی و تصمیمات شما و یادگیری اصول کار با تسلیحات باستانی بستگی دارد. در این بازی شما باید با استفاده از سلاح‌های سردی همچون سپر و شمشیر، سبک مبارزه با زامبی‌ها را فرا گرفته و ماموریت‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارید.

همانطور که از تصویر رسمی بازی پیداست، دنیای زامبی‌ها این بار در فصل زمستان برای شما به تصویر کشیده خواهد شد. زمستان در راه است و این بار علاوه بر سرمای طاقت‌فرسا، مردگان متحرک را با خود به همراه دارد. تکنولوژی مدرن امروزی را فراموش کنید و با استفاده از مجموعه سلاح‌های باستانی خود به نبرد با زامبی‌ها بپردازید. هیچ سنگری برای مخفی شدن وجود ندارد و هرآن چیزی که تا پیش از حمله زامبی‌ها معنا داشت؛، اکنون بی‌معناست. زامبی‌های گرسنه را در جای جای گیم‌پلی این بازی مشاهده خواهید کرد و برای مقابله با آن‌ها، هم می‌توانید به قدرت شمشیر تکیه کرده و هم اینکه به سراغ اژدهای جادویی رفته و با استفاده از انرژی جادویی وی، به این کابوس ترسناک خاتمه دهید. هم اکنون می توانید بازی Winter Survival: the last zombie shelter on earth را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Winter Survival: the last zombie shelter on earth :

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه سبک مبارازت قدیمی با استفاده از سپر و شمشیر

– به کار بردن عناصر فانتزی و جادویی همچون اژدها، آتش و …

– دارا بودن یک نقشه وسیع برای نقش‌آفرینی در زمستان طاقت‌فرسای زامبی‌ها

– دارا بودن امکانات گسترده برای ارتقای توانایی و مهارت کاراکترها

– گرافیک بسیار عالی و امکانات بصری خارق‌العاده

– صداپردازی عالی و مهیج

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Winter.Survival1 150x84 - دانلود بازی Winter Survival: the last zombie shelter on earth 0.0.3 - بقا در زمستان زامبی‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Winter.Survival2 150x84 - دانلود بازی Winter Survival: the last zombie shelter on earth 0.0.3 - بقا در زمستان زامبی‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Winter.Survival3 150x84 - دانلود بازی Winter Survival: the last zombie shelter on earth 0.0.3 - بقا در زمستان زامبی‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Winter.Survival4 150x84 - دانلود بازی Winter Survival: the last zombie shelter on earth 0.0.3 - بقا در زمستان زامبی‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 44 + 180 + 34 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR