دانلود Summitsoft Graphic Design Studio 1.7.7.2 – استودیوی طراحی و تصویرسازی

دانلود Summitsoft Graphic Design Studio 1.7.7.2 - استودیوی طراحی و تصویرسازی

 

دانلود Summitsoft Graphic Design Studio

| استودیوی طراحی و تصویرسازی |

 

Summitsoft Graphic Design Studio 1.7.7.2 نام یک نرم افزار حرفه‌ای و قدرتمند در زمینه طراحی ، ترسیم و تصویرسازی گرافیکی است که افراد می‌توانند از مزایای آن در زمینه‌های مختلف حرفه گرافیک و طراحی بهره ببرند. در صورتی که شما نیز از علاقه‌مندان به حرفه گرافیک، تصویرسازی کامپیوتری و ترسیم انواع تصاویر دیجیتالی هستید، ابزار فعلی یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما محسوب می‌شود. با وجود اینکه کمپانی ادوبی (Adobe) طیف وسیعی از ابزارهای حوزه گرافیک و ترسیمات دیجیتال را به بازار عرضه کرده، هنوز هم شما می‌توانید از ابزارهای جایگزین دیگری برای پاسخ به نیازهای خود مورد استفاده قرار دهید.

نرم افزار فعلی هم یکی از همین ابزارهای قدرتمند و پیشرفته در زمینه تصویرسازی و ترسیم تصاویر دیجیتالی است که می‌توان آن را به عنوان یک ابزار حرفه‌ای به عنوان جایگزین ابزارهایی همچون فتوشاپ، ایلستریتور و … مورد استفاده قرار داد. در محیط این نرم افزار شما می‌توانید انواع تصاویر خود در فرمت تصاویر رستر و یا وکتور را وارد کرده و طرح‌هایی دلخواه را ترکیب نوشته، فونت و … ایجاد نمایید. علاوه بر این‌ها، این نرم افزار صدها طرح از پیش آماده را نیز در خود دارد که با بهره‌گیری از آن می‌توانید طرح‌هایی فوق‌العاده را ایجاد و از تجربه کار در یک محیط حرفه‌ای برای انجام امورات گرافیکی خود لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Summitsoft Graphic Design Studio را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Summitsoft Graphic Design Studio :

– امکان کار بر روی تصاویر به صورت لایه لایه

– دارا بودن ابزارهای پیشرفته برای ویرایش و ترسیم

– امکان نوشتن متن و زیباسازی آن به طرق مختلف

– دارا بودن ابزار حرفه‌ای برای برش اشیاء بر روی تصاویر

– امکان پاک کردن اشیای اضافه از روی عکس‌ها

– جایگزینی بسیار مناسب و کم‌حجم برای ابزارهایی همچون فتوشاپ و دیگر نرم افزارهای ویرایش تصویر

– مستندات آموزشی متعدد برای یادگیری سریع کاربر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Summitsoft Graphic Design Studio.cover1  300x175 - دانلود Summitsoft Graphic Design Studio 1.7.7.2 - استودیوی طراحی و تصویرسازی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 229 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR