دانلود Displayscope 0.21.0 – نرم افزار کنترل هرچه بهتر صفحه نمایش در زمان اسکرین شیرینگ

دانلود Displayscope 0.21.0 - نرم افزار کنترل هرچه بهتر صفحه نمایش در زمان اسکرین شیرینگ

 

دانلود Displayscope

| نرم افزار کنترل هرچه بهتر صفحه نمایش در زمان اسکرین شیرینگ |

 

Displayscope 0.21.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید است که به شما اجازه می‌دهد که بتوانید در زمان اسکرین شیرینگ (به‌اشتراک‌گذاری صفحه نمایش)، کنترل دقیق‌تری بر روی محتوای قابل مشاهده برای مخاطب یا مخاطبان داشته باشید. این برنامه در واقع یک راهکار مفید است که به شما امکان می‌دهد بتوانید نمایشگرهایی را که دور از دید شما هستند ببینید. چه در یک جلسه (میتینگ) ریموت یا در زمان ارائه بدون صفحه نمایش (یا نمایشگرهای فیزیکی)، این برنامه تضمین می‌کند که بتوانید صفحه نمایش خود را به صورت موثر مشاهده و مدیریت کنید.

همانطور که می‌دانیم، در دوران کووید-19، دورکاری یکی از تغییرات اصلی در سبک زندگی و کار بسیاری از افراد بود و با کاهش همه‌گیری این ویروس پرخطر، هنوز هم بسیاری از شرکت‌ها به صورت دورکاری با کارکنان خود همراه هستند. با گسترش کاربرد دورکاری یا کار از خانه (ریموت)، ابزارهای متعددی نیز متناسب با نیاز این دسته از کارکنان و کارفرمایان در دسترس قرار گرفت که در این مطلب، یکی از همین ابزارها را در دسترس شما قرار خواهیم داد. کاربرد اصلی این برنامه، بهینه‌سازی تجربه کاربر در زمان به‌اشتراک‌گذاری صفحه نمایش است. بنابراین دیگر نیازی نیست که نگران به‌اشتراک‌گذاری کل صفحه با مخاطب باشید؛ زیرا که این برنام هبه شما اجازه می‌دهد بتوانید بخشی از صفحه را آن هم با کنترل‌های بیشتر با مخاطب به‌اشتراک بگذارید و از امکانات آن نهایت بهره را ببرید.  هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Displayscope را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Displayscope :

– امکان استفاده از اپ‌های دور از دید کاربر در صفحه

– امکان تنظیم کردن ناحیه به‌اشتراک‌گذاری شده توسط کاربر با مخاطب

– مناسب دمو و پرزنتیشن‌های ریموت

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Displayscope.cover1  300x199 - دانلود Displayscope 0.21.0 - نرم افزار کنترل هرچه بهتر صفحه نمایش در زمان اسکرین شیرینگ Displayscope.cover2  300x199 - دانلود Displayscope 0.21.0 - نرم افزار کنترل هرچه بهتر صفحه نمایش در زمان اسکرین شیرینگ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 75.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR