دانلود بازی Typoman Mobile 1.0 – ماجراجویی تایپومن برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Typoman Mobile 1.0 - ماجراجویی تایپومن برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Typoman Mobile برای اندروید

| بازی ماجراجویی تایپومن برای اندروید + دیتا |

 

Typoman Mobile 1.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ماجرایی می‌باشد که توسط استودیوی بازی سازی uBeeJoy ساخته و عرضه شده است. اگر شما نیز از تجربه سری بازی‌های ماجرایی و کلاسیک لذت می‌برید، دعوت می‌کنیم تا تجربه بازی ماجراجویی تایپومن را از دست ندهید. در این بازی شما در قالب یک کاراکتر جالب قرار می گیرید که با حروفی به زبان انگلیسی ساخته شده و برای پیش بردن مراحل پیش روی خود ، سعی و تلاش بسیاری می کند. شخصیت داستانی این بازی، در واقع از جنس یک کاراکتر خاص است که در دنیایی تاریک و خصمانه به ماجراجویی می‌پردازد.

با وجود اینکه کاراکتر شما قد و قامت کوتاهی دارد، ولی قادر است با یک مهارت بسیار مهم، بر دنیای اطراف خود تاثیر بگذارد! شما می‌توانید حروف را در کنار هم قرار داده و کلماتی را ایجاد کنید که موجب تغییر در جهان اطراف شما می‌شوند. البته باید در انتخاب کلمات خود دقت کافی را به کار گیرید؛ زیرا که کلمه ایجاد شده می‌تواند شما را در پیش‌برد مراحل کمک کرده و یا اینکه به شیوه معکوس عمل کند! پیش‌تر نسخه کامپیوتری بازی Typoman Revised نیز عرضه شد که این بار نسخه اندرویدی این بازی مهیج و جذاب را خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم کرد. هم اکنون می توانید بازی Typoman Mobile را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Typoman Mobile :

– امکان ابداع کلمات دلخواه و مشاهده تاثیر هریک از آنان بر دنیای اطراف

– امکان حل معماهای پیچیده و چالش‌برانگیز

– گیم‌پلی خلاقانه و بسیار عالی

– دارا بودن حالت داستانی غنی

– صداپردازی بسیار مهیج و جذاب

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Typoman Mobile 1 150x84 - دانلود بازی Typoman Mobile 1.0 - ماجراجویی تایپومن برای اندروید + دیتا Typoman Mobile 2 150x84 - دانلود بازی Typoman Mobile 1.0 - ماجراجویی تایپومن برای اندروید + دیتا Typoman Mobile 3 150x84 - دانلود بازی Typoman Mobile 1.0 - ماجراجویی تایپومن برای اندروید + دیتا Typoman Mobile 4 150x84 - دانلود بازی Typoman Mobile 1.0 - ماجراجویی تایپومن برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 40 + 277 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR