دانلود بازی Perspective Puzzle Game 1.6 – معمای پرسپکتیو برای اندروید

دانلود بازی Perspective Puzzle Game 1.6 - معمای پرسپکتیو برای اندروید

 

دانلود بازی Perspective Puzzle Game برای اندروید

| بازی معمای پرسپکتیو برای اندروید |

 

Perspective Puzzle Game 1.6 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های پازلی از استودیوی بازی سازی WTA (WE THINK APP) STUDIOS است. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که انجام دادن کارها بر مبنای نظم و اصول، برایتان اهمیت ویژه‌ای دارد، احتمالا از این بازی لذت خواهید برد. اگر واقع‌بین باشیم، کمتر کسی را می‌توان یافت که به اتاقی شلوغ و بی‌نظم علاقه‌مند باشد. در این بازی اندرویدی، شما وارد چشم‌اندازی از انواع اتاق‌ها و محیط‌های متنوع می‌شوید که چیدمان هریک از آنان را می‌بایست مطابق با اصول و نظم واقعی تغییر دهید.

این بازی، مراحل مختلفی از معمای پرسپکتیو را در پیش روی پلیر قرار می‌دهد. نماهای موجود در مراحل این بازی از نمای داخلی و یا خارجی انواع اتاق‌ها و یا ساختمان‌ها هستند. شما به عنوان پلیر این بازی، وظیفه دارید که وسایل و هریک از آیتم‌های موجود در نماهای موجود را شناسایی و آن‌ها را در جای صحیح خود قرار دهید. بنابراین به شما هم پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که از تجربه بازی‌های معمایی و پازلی لذت می‌برید، به هیچ وجه این بازی جالب و سرگرم‌کننده را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Perspective Puzzle Game را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Perspective Puzzle Game :

– دارا بودن یک سبک منحصر به فرد از سری بازی‌های پازلی

– امکان شناسایی انواع وسایل و چیدمان صحیح آنان

– توانایی جابه‌جایی اشیاء مختلف و قرار دادن آن‌ها در محل مناسب

– شبیه‌سازی واقع گرایانه محیط بازی

– طراحی گرافیکی فوق‌العاده و 3 بعدی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Perspective Puzzle Game1 85x150 - دانلود بازی Perspective Puzzle Game 1.6 - معمای پرسپکتیو برای اندروید Perspective Puzzle Game2 85x150 - دانلود بازی Perspective Puzzle Game 1.6 - معمای پرسپکتیو برای اندروید Perspective Puzzle Game3 85x150 - دانلود بازی Perspective Puzzle Game 1.6 - معمای پرسپکتیو برای اندروید Perspective Puzzle Game4 85x150 - دانلود بازی Perspective Puzzle Game 1.6 - معمای پرسپکتیو برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 38 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR