دانلود Intel Power Gadget 3.5.9 – نرم افزار نمایش میزان مصرف برق توسط پردازنده سیستم

دانلود Intel Power Gadget 3.5.9 - نرم افزار نمایش میزان مصرف برق توسط پردازنده سیستم

 

دانلود Intel Power Gadget

| نرم افزار نمایش میزان مصرف برق توسط پردازنده سیستم |

 

Intel Power Gadget 3.5.9 نام یک نرم افزار رایگان و رسمی از کمپانی اینتل (Intel) به عنوان غول دنیای سخت افزار رایانه‌ای است که امکان نظارت بر میزان مصرف انرژی توسط پردازنده را به نمایش می‌گذارد. به کمک این برنامه، کاربر می‌تواند در قالب محیطی زیبا و کاربرپسند، از وضعیت دقیق مصرف برق توسط پردازنده سیستم اطلاع پیدا کرده و میزان کارکرد آن را در ساعات مختلف به طور دقیق زیر نظر بگیرید. اندازه‌گیری میزان انرژی مصرفی در ساعات مختلف شبانه‌روز در یک سیستم کامپیوتری، کاری نیست که بتوان آن را توسط ابزارهای ساده و معمولی به انجام رساند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید در طی بازه‌های زمانی مختلف، میزان دقیق مصرف انرژی توسط پردازنده سیستم را مشاهده کرده و آن را در قالب نمودارهایی بصری مشاهده نمایید.

این نرم افزار پشتیبانی نسبتا کاملی از تمامی پردازنده‌های رایانه‌ای داشته و شما می‌توانید میزان دقیق مصرف انرژی توسط هریک از هسته‌های سی‌پی‌یو (CPU) را طی بازه‌های زمانی مختلف مشاهده نمایید. نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و آسان است و در دسترس بودن یک رابط گرافیکی ساده و زیبا، شما را قادر می‌سازد تا بتوانید در هر ساعت از شبانه‌روز، از وضعیت مصرف برق توسط پردازنده سیستم مطلع گشته و گزارشاتی دقیق را در قالب نمودار مشاهده کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Intel Power Gadget را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Intel Power Gadget :

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و زیبا

– امکان مشاهده وضعیت دقیق مصرف انرژی توسط پردازنده سیستم

– سازگاری با نسل‌های مختلف پردازنده اینتل

– امکان مشاهده نتایج در قالب نمودار

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Intel Power Gadget.cover1  157x300 - دانلود Intel Power Gadget 3.5.9 - نرم افزار نمایش میزان مصرف برق توسط پردازنده سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.69 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR