دانلود WingetUI 2.1.1 – پکیج منیجر گرافیکی برای ویندوز

دانلود WingetUI 2.1.1 - پکیج منیجر گرافیکی برای ویندوز

 

دانلود WingetUI

| پکیج منیجر گرافیکی برای ویندوز |

 

WingetUI 2.1.1 نام یک پوسته‌ی گرافیکی و پرامکانات برای Winget در ویندوز 10 و ویندوز 11 است. WinGet یک ابزار مدیریت بسته‌های نرم‌افزاری برای ویندوز 10 و 11 است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است. این ابزار امکان نصب و مدیریت برنامه‌ها و نرم‌افزارها را بر روی سیستم‌عامل ویندوز فراهم می‌کند. WinGet به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق خط فرمان یا PowerShell بسته‌های نرم‌افزاری را جستجو، نصب، به‌روزرسانی و حذف کنند. به عنوان مثال، برای جستجوی یک بسته نرم‌افزاری با استفاده از WinGet در خط فرمان ویندوز، کاربر می‌تواند دستور “winget search [NAME OF THE APPLICATION]” را وارد کند. این دستور به کاربر امکان می‌دهد تا بسته‌های نرم‌افزاری مرتبط با نام برنامه مورد نظر را جستجو کرده و اطلاعات مربوط به آن‌ها را مشاهده کند.

کار کردن با پکیج منیجر ویندوز برای همه‌ی کاربران خصوصا افراد تازه‌کار ساده نیست و بسیاری ترجیح می‌دهند ابزارهای جایگزین را برای این کار مورد استفاده قرار دهند. در این مطلب، ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که یک پوسته‌ی گرافیکی برای پکیج منیجر ویندوز است و شما می‌توانید از طریق آن، بدون نیاز به وارد کردن دستور در Powershell، پکیج‌های نرم افزاری را نصب، حذف و یا بروزرسانی کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار WingetUI را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار WingetUI :

– قابلیت نصب گروهی اپلیکیشن‌ها

– امکان نصب بیش از 4500 پکیج نرم افزاری رایگان

– قابلیت نصب گروهی بسته‌ها

– امکان نصب نسخه‌های قدیمی برنامه‌ها

– امکان حذف یا بروزرسانی بسته‌های نرم افزاری

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WingetUI.cover1  300x169 - دانلود WingetUI 2.1.1 - پکیج منیجر گرافیکی برای ویندوز WingetUI.cover2  300x169 - دانلود WingetUI 2.1.1 - پکیج منیجر گرافیکی برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 63.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR