دانلود MPad 1.13 x86/x64 – ام‌پد؛ ویرایشگر حرفه‌ای متن

دانلود MPad 1.13 x86/x64 - ام‌پد؛ ویرایشگر حرفه‌ای متن

 

دانلود MPad

| ام‌پد؛ ویرایشگر حرفه‌ای متن |

 

MPad 1.13 x86/x64 نام یک ویرایشگر متن حرفه‌ای، رایگان و کاربردی با قابلیت های‌لایت سینتکس زبان‌های برنامه‌نویسی، نمایش شماره سطر، امکان اجرای عملیات مبتنی بر شماره سطر و قابلیت‌های پیشرفته‌ی جستجو است که ضمن پشتیبانی از انواع فرمت‌های متنی، یک محیط بسیار عالی را برای کار با محتوای متنی در اختیار شما قرار می‌دهد. سیستم‌عامل ویندوز، به طور پیش‌فرض مجهز به یک ویرایشگر متن شناخته شده است که تقریبا همه ما با آشنایی داریم. نوت‌پد (Notepad) به عنوان ابزاری جهت باز کردن انواع فرمت‌های متنی یا نوشتاری، یک ابزار ساده با حداقل امکانات ممکن برای کار با محتوای متنی است که صرفا برای نیازهای ابتدایی می‌توان از آن استفاده کرد. در واقع اگر که به ابزاری برای ویرایش متن با امکانات پیشرفته‌تر احتیاج داشته باشید، باید یک ابزار جایگزین برای نوت‌پد پیدا کنید. ام‌پد، نرم افزاری جدید و رایگان است که در این مطلب از سایت یاس دانلود به عنوان جایگزین این ابزار در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.

همانند دیگر ابزارهای این دسته‌بندی، ام‌پد نرم افزاری است که در محیط آن می‌توانید فایل‌های نوشتاری در فرمت‌های مختلف را فراخوانی کرده و به عنوان یک ویرایشگر متن حرفه‌ای در ویندوز آن را مورد استفاده قرار دهید. این نرم افزار در واقع یک ویرایشگر کد حرفه‌ای است که کاربر می‌تواند با نصب آن، یک ویرایشگر متنی سریع و با امکانات بالا را در اختیار داشته باشد. این نرم افزار همچنین مجهز به یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند است که حتی کاربران مبتدی هم می‌توانند به خوبی با امکانات آن ارتباط گرفته و از مزایای استفاده از آن بهره‌مند گردند. هم اکنون می توانید نرم افزار MPad را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MPad :

– امکان ویرایش حرفه‌ای متن و کد

– پشتیبانی از انواع فرمت‌های متنی

– مجهز بودن به امکان نمایش کلمات کلیدی در زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف به رنگ‌هایی مجزا از هم، نمایش شماره سطرها، انجام عملیات مختلف بر روی سطرها و …

– امکان باز کردن چندین فایل متنی در قالب تب‌هایی مجزا از هم

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MPad.cover1  300x218 - دانلود MPad 1.13 x86/x64 - ام‌پد؛ ویرایشگر حرفه‌ای متن MPad.cover2  300x211 - دانلود MPad 1.13 x86/x64 - ام‌پد؛ ویرایشگر حرفه‌ای متن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 15.7/17.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR