دانلود MSI Center 2.0.34.0 – ام اس آی سنتر؛ نرم افزار مدیریت و بهینه‌سازی کامپیوتر

دانلود MSI Center 2.0.34.0 - ام اس آی سنتر؛ نرم افزار مدیریت و بهینه‌سازی کامپیوتر

 

دانلود MSI Center

| ام اس آی سنتر؛ نرم افزار مدیریت و بهینه‌سازی کامپیوتر |

 

MSI Center 2.0.34.0 ام اس آی سنتر؛ نام یک ابزار جدید، قدرتمند و این بار قابل شخصی‌سازی برای مانیتور (نظارت) بر عملکرد رایانه، آپتیمایز کردن آن و بهینه‌سازی پرفرمنس سیستم است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید از ده‌ها قابلیت جذاب و کاربردی در سیستم خود بهره‌مند شوید. این برنامه به شما قابلیتی خواهد داد که بتوانید کلیه اجزای سخت افزاری سیستم را همواره زیر نظر داشته و پرفرمنس آن را مانیتور کنید. در کنار این‌ها همچنین برای شما امکانی هم مهیاست که بتوانید گیم‌پلی بازی‌ها را ضبط و کیفیت هدفون را ارتقا دهید.

رایانه‌ها نقش بسیار مهمی در دنیای امروز دارند و به عنوان ابزاری قدرتمند و بی‌نظیر در ارتباطات، کسب و کار، تفریحات و زندگی روزمره ما عمل می‌کنند. با پیشرفت فناوری، کاربرد رایانه‌ها به صورت چشم‌گیری در حوزه‌های مختلف گسترش یافته است و به عنوان یکی از عناصر اصلی تکنولوژی اطلاعات، جایگاه ویژه‌ای را در جامعه‌ی مدرن به خود اختصاص داده‌اند. امروزه، بهره‌گیری از نرم‌افزارها و برنامه‌های کاربردی متنوع در ویندوز جهت بهبود کارایی و مدیریت بهتر رایانه بسیار حائز اهمیت است. یکی از نرم‌افزارهای برجسته که توسط شرکت MSI طراحی شده است، نرم‌افزار ام اس آی سنتر نام دارد که لیست مهم‌ترین قابلیت‌های این نرم افزار قدرتمند و حرفه‌ای را در ادامه مطلب برای شما آورده‌ایم. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار MSI Center را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار MSI Center :

– یک پلتفرم کاملا جدید و جذاب برای نصب / حذف فیچرهای اختصاصی محصولات ام اس آی

– امکان فعال کردن حالت مخصوص بازی در کامپیوتر جهت بالا بردن پرفرمنس

– امکان تگ‌گذاری تصاویر برای جستجو و دسترسی سریع‌تر به آن‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MSI Center1 300x183 - دانلود MSI Center 2.0.34.0 - ام اس آی سنتر؛ نرم افزار مدیریت و بهینه‌سازی کامپیوتر MSI Center2 300x183 - دانلود MSI Center 2.0.34.0 - ام اس آی سنتر؛ نرم افزار مدیریت و بهینه‌سازی کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : AppxBundle
  • حجم : 641 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR