دانلود دوره آموزش ساخت بازی اندروید؛ فلپی برد – Create a Flappy Bird clone for Android – Udemy

دانلود دوره آموزش ساخت بازی اندروید؛ فلپی برد - Create a Flappy Bird clone for Android - Udemy

 

دانلود آموزش ساخت بازی اندروید؛ فلپی برد

| Create a Flappy Bird clone for Android |

MP4 | | Duration: 4.5 hours | Language: English

 

آموزش ساخت بازی اندروید؛ فلپی برد (Create a Flappy Bird clone for Android) نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. اکثر شما مخاطبان عزیز، بازی فلپی را را به خوبی می‌شناسید. فلپی برد (Flappy Bird)، یک بازی موبایلی بود که اولین بار توسط یک توسعه‌دهنده ویتنامی در سال 2013 معرفی و روانه اپ استور و گوگل پلی شد. این بازی به صورت 2 بعدی و با گرافیک پیکسلی توانست در مدتی بسیار کوتاه، به محبوب‌ترین عناوین موجود در مارکت تو پلتفرم اندروید/iOS تبدیل شود. با وجود اینکه فلپی برد از لحاظ گرافیک و گیم‌پلی نوآوری چندانی نداشت، ولی به شدت برای افراد اعتیادآور بود و همین موضوع سبب شد روز به روز بر تعداد طرفداران آن افزوده شود.

این بازی حواشی بسیار زیادی داشت و بر اساس نظارت کاربران، مراحل بالای آن بسیار بسیار سخت بود؛ تا جایی که عصبانیت کاربران زیادی را در پی داشت. در پایان ژانویه سال 2014، این بازی توانست به محبوب‌ترین بازی اپ استور تبدیل شود و توسعه‌دهنده آن، روزانه پنجاه هزار دلار از این بازی ساده درآمد کسب می‌کرد. ولی به راستی ایده بازی فلپی برد یک ایده دور از ذهن و عجیب بود؟ مطلقا نه! زیرا که حتی به عنوان یک توسعه‌دهنده تازه‌کار در اندروید هم می‌توانید یک نمونه مشابه آن را بسازید! در این مطلب از سایت یاس دانلود، دوره آموزش برنامه نویسی اندروید با محوریت ساخت بازی فلپی برد را برای شما آماده کرده‌ایم که سعی می‌کند شما را به طور جامع با این پروژه آشنا سازد. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سرفصل‌های دوره آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید :

– آشنایی با زبان برنامه‌نویسی جاوا برای بازی‌سازی اندروید

– بازی‌سازی اندروید (ساخت بازی فلپی برد)

– آشنایی با نحوه قرار دادن تبلیغ در بازی‌ها

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 3.55 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR