دانلود Agile Commander 1.2.2 – نرم افزار مدیریت و برنامه‌ریزی پروژه‌ها

دانلود Agile Commander 1.2.2 - نرم افزار مدیریت و برنامه‌ریزی پروژه‌ها

 

دانلود Agile Commander

| نرم افزار مدیریت و برنامه‌ریزی پروژه‌ها |

 

Agile Commander 1.2.2 نام نرم افزاری است که به واسطه آن می‌توانید پروژه‌های خود را با دقت و نظم بیشتری مدیریت کرده و بر تمامی جنبه‌های آن یک نظارت جامع داشته باشید. این روزها با توجه به رشد و پیشرفت هرچه بیشتر علم و تکنولوژی و نقش پررنگ آن در زندگی، روش‌های مختلفی برای سازماندهی امور و مدیریت کارها ابداع شده است. رویکرد جدیدی که طی چند سال اخیر با استقبال قابل توجهی از سوی مدیران پروژه‌ و سازمان‌های بزرگ مواجه شده است، متدولوژی چابک (Agile) نام دارد. در این متد، از یک رویکرد تکرارشونده استفاده کرده و در فواصل زمانی مشخص، اجزایی از پروژه را که قابل تحویل دادن باشند، تولید می‌کند.

این رویکرد که بیشتر در تولید محصولات نرم افزاری کاربرد دارد، طی چند سال اخیر بسیاری از سازمان‌ها را به خود جذب کرده و بسیاری با همین متدولوژی فرآیند کسب و کار خود را مدیریت می‌کنند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، یک روش جدید و عالی برای توسعه‌دهندگانی است که می‌خواهند پروژه‌های خود را ضمن در نظر گرفتن کلیه قابلیت‌های برنامه‌ریزی شده، باگ‌های موجود و … توسعه دهند و مطابق با جداول زمانی مخصوص، نسبت به رفع باگ‌ها و توسعه قابلیت‌ها اقدام کنند. هم اکنون می توانید نرم افزار Agile Commander را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Agile Commander :

– موثرترین رویکرد موجود برای مدیریت پروژه‌ها و به خصوص محصولات نرم افزاری

– مناسب برای فعالان در حوزه توسعه به روش چابک

– فراهم‌سازی برد کانبان (Kanban Board) برای نمایش کلیه اطلاعات مورد انتظار هر پروژه‌، باگ‌های موجود و …

– مناسب برای تیم‌های توسعه کوچک و یا توسعه‌دهندگان مستقل

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Agile Commander.cover1  300x193 - دانلود Agile Commander 1.2.2 - نرم افزار مدیریت و برنامه‌ریزی پروژه‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.67 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR