دانلود Dumpster Image & Video Restore 2.0.233.4e23 – ریکاوری عکس و فیلم برای اندروید

دانلود Dumpster Image & Video Restore 2.0.216.59654 - ریکاوری اندروید

 

دانلود Dumpster Image & Video Restore

| نرم افزار ریکاوری عکس و فیلم اندروید در گوشی و تبلت |

 

Dumpster Image & Video Restore 2.0.233.4e23 نرم افزاری است که در گوشی ها و تبلت های اندرویدی شما ، همانند سطل زباله ی ویندوز عمل می کند. داده هایی را که شما از حافظه و یا مموری کارت گوشی خود حذف می کنید ، در واقع در حافظه ای ه مانند حافظه ی مربوط به سطل زباله همچنان نگهداری شده و قابل بازیابی هستند. این نرم افزار به طور خاص قادر است انواع داده های حذف شده در گوشی یا تبلت اندرویدی شما از قبیل موزیک ها ، ویدیوها و انواع پسوند های PDF, ZIP, MP3, MP4, PPT, DOC, AVI, MPG, JPG, RAR را به سادگی برایتان بازیابی نماید.

از این رو به کمک Dumpster Image & Video Restore دیگر نیازی نخواهد بود برای ریکاوری اطلاعات گوشی ها و تبلت های خود ، از کامپیوتر استفاده کنید ! چرا که می توانید این عمل را به طور مستقیم و مستقل در اندروید انجام دهید. بنابراین شما می توانید با استفاده از نرم افزار Dumpster Image & Video Restore ، به طور مستقیم انواع اطلاعاتی را که از گوشی ها یا تبلت های اندرویدی تان حذف می شوند را بازگردانی کنید. برای استفاده از این نرم افزار به الزامات خاصی نظیر ارتباط اینترنتی و یا روت بودن دستگاه نیازی نیست ! شما همچنین می توانید داده های ریکاوری شده را پیش از ذخیره سازی مشاهده و پیش نمایش آنان را ببینید. هم اکنون می توانید نرم افزار Dumpster Image & Video Restore را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Dumpster1 Dumpster2 Dumpster3 Dumpster4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 7.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR