دانلود Sideloadly 0.22.2 x86/x64 – نصب اپلیکیشن‌های خارج از اپ استور در آیفون

دانلود Sideloadly 0.22.2 x86/x64 - نصب اپلیکیشن‌های خارج از اپ استور در آیفون

 

دانلود ‏‏‎ Sideloadly

| نصب اپلیکیشن‌های خارج از اپ استور در آیفون |

 

Sideloadly 0.22.2 x86/x64 نام یک ابزار جدید و قدرتمند برای دستگاه‌های iOS و Mac برای نصب کردن اپ‌هایی خارج از اپ استور است. با این برنامه، شما می‌توانید اپلیکیشن‌های خارج از اپ استور را بر روی آیفون / آیپد نصب کنید؛ آن هم بدون نیاز به جیلبریک و ابطال گارانتی! این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید از منبعی غیر از اپ استور هم قادر باشید اپلیکیشن‌های دلخواه خود را در آیفون یا آیپد اجرا کنید. در حال حاضر هم بسته به شرایط، کاربر می‌تواند با جیلبریک کردن دستگاه خود چنین امکانی را فراهم کند. اما اگر نمی‌خواهید با جیلبریک سلامت دستگاه خود را به خطر بیندازید، این برنامه می‌تواند یکی از بهترین راهکارها برای این نیاز باشد.

اصلی‌ترین قابلیت این برنامه، عدم نیاز به جیلبریک دستگاه برای فراهم شدن امکان نصب اپلیکیشن‌ها در آیفون و آیپد است. البته ذکر این نکته لازم و ضروری است که برای فراهم بودن این امکان، به اکانت دولوپ نیاز دارید. کاربر می‌تواند فایل IPA مربوط به اپلیکیشن مورد نظر خود را در محیط این برنامه Drag & Drop کند و با اتصال دستگاه به سیستم، در حالت تست، اپلیکیشن‌های مختلف را بر روی دستگاه خود نصب کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Sideloadly را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Sideloadly :

– امکان ذخیره‌سازی و یا لود کردن سیو و دیتای بازی‌ها

– امکان جایگزینی اپلیکیشن‌های نصب شده

– امکان نصب 3 اپ به طور همزمان از خارج اپ استور

– عدم نیاز به جیلبریک دستگاه

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Sideloadly.cover1  300x123 - دانلود Sideloadly 0.22.2 x86/x64 - نصب اپلیکیشن‌های خارج از اپ استور در آیفون Sideloadly.cover2  300x218 - دانلود Sideloadly 0.22.2 x86/x64 - نصب اپلیکیشن‌های خارج از اپ استور در آیفون

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 30 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR