دانلود Geekbench ML 0.6.0 – تست بنچمارک برای یادگیری ماشین

دانلود Geekbench ML 0.6.0 - تست بنچمارک برای یادگیری ماشین

 

دانلود Geekbench ML

| تست بنچمارک برای یادگیری ماشین |

 

Geekbench ML 0.6.0 نام یک ابزار بنچمارک جدید است که پرفرمنس کامپیوتر شما را برای توانایی استفاده در اپلیکیشن‌های یادگیری ماشین می‌سنجد. این برنامه، در واقع یک ابزار پیشرفته‌ی بنچمارک سخت افزار سیستم است که می‌واند پرفرمنس سیستم را برای اپلیکیشن‌های آینده‌ی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین مورد سنجش قرار دهد. برخلاف نسخه اصلی این برنامه یعنی Geekbench Pro که امکانات آن در حد بنچمارک سخت افزار با مدل‌های روز دنیا خلاصه می‌شد، این ابزار بیشتر بر روی هوش مصنوعی و پتانسیل سخت افزار سیستم در حوزه یادگیری ماشین تمرکز دارد. یادگیری ماشین به تکنیک‌ها و الگوریتم‌های مورد استفاده در هوش مصنوعی گفته می‌شود که به سیستم‌های کامپیوتری این امکان را می‌دهند تا بتوانند از الگوهای موجود در داده‌ها یاد گرفته و تصمیم‌گیری کنند. این الگوریتم‌ها معمولاً از داده‌های ورودی برای آموزش سیستم‌ها استفاده می‌کنند و به تدریج بر اساس تجربه و داده‌های جدید بهبود می‌یابند. این روزها که هوش مصنوعی به بحثی بسیار داغ در محافل مختلف بدل شده، بد نیست که بدانید پتانسیل سیستم شما برای این توانایی در اپلیکیشن‌های نسل بعد به چه شکل خواهد بود.

نسخه ML این برنامه (مخفف یادگیری ماشین)، با انجام تست‌هایی دقیق و واقعی، قادر است عملکرد پردازنده و کارت گرافیک را در برابر وظایف هوش مصنوعی و یادگیری ماشین بسنجد. شما با استفاده از این برنامه و شروع تست‌های آن، می‌توانید به سرعت سنجش را آغاز کرده و با استفاده از وظایف واقعی مربوط به دنیای هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، قدرت و توان سیستم را در این رابطه مورد آزمون قرار داده و نتیجه را در صفحه وب با بهترن نتایج دیگر در دنیا مقایسه نمایید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Geekbench ML را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Geekbench ML :

– امکان بنچمارک هدفمند سخت افزار سیستم برای هوش مصنوعی و یادگیری ماشین

– سازگاری با Windows, macOS, Android و …

– امکان تست دقیق پردازنده و گرافیک به منظور سنجش توان سیستم در اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Geekbench ML.cover1  296x300 - دانلود Geekbench ML 0.6.0 - تست بنچمارک برای یادگیری ماشین Geekbench ML.cover2  296x300 - دانلود Geekbench ML 0.6.0 - تست بنچمارک برای یادگیری ماشین

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 394 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR