دانلود Geekbench Pro 6.2.2 x64 – نرم افزار تست قدرت کامپیوتر

دانلود Geekbench Pro 5.4.1 - نرم افزار تست قدرت کامپیوتر

 

دانلود Geekbench Pro

| نرم افزار تست قدرت کامپیوتر |

 

Geekbench Pro 6.2.2 x64 نام نرم افزاری قوی و شناخته شده در زمینه تست و ارزیابی قدرت سخت‌افزار سیستم‌های کامپیوتری است. آن دسته از کاربران سیستم‌عامل اندروید که همواره علاقه‌مند به تست قطعات سخت‌افزاری گوشی یا تبلت‌های خود بوده‌اند، به خوبی نرم افزار «گیک بنچ» را می‌شناسند. سازندگان این برنامه قدرتمند و موفق، این بار با عرضه نسخه تحت سیستم‌عامل ویندوز سعی بر آن دارند که این بار موفقیت خود را در حوزه کامپیوتر تکرار کنند. این نرم افزار با دارا بودن تجهیزات حرفه‌ای و منحصر به فرد، می‌تواند کلیه قطعات سخت‌افزاری شما را تست کرده و ارزیابی دقیقی از قدرت آن را به شما نشان دهد.

قدرت سخت‌افزاری کامپیوتری شما در چه اندازه است؟ آیا این قدرت با سیستم کامپیوتری دوست یا همکار شما در یک سطح قرار دارد؟ فهمیدن این امر کار بسیاری ساده‌ای است. با استفاده از نرم افزار گیک بنچ به سادگی می‌توانید سخت‌افزار سیستم خود را به آزمون بگذارید و نتایج آن را با سایر سیستم‌های کامپیوتری مقایسه کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Geekbench Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Geekbench Pro :

– دارا بودن ابزارهای حرفه‌ای و پیشرفته برای ارزیابی قدرت سخت‌ازار

– مناسب برای کسب اطلاع از قدرت قطعات سخت‌افزاری

– امکان مشاهده دقیق ویژگی‌های سخت‌افزار سیستم

– نمایش بنچمارک دقیق از پردازنده سیستم

– قابلیت ارزایبی دقیق قدرت کارت گرافیک

– دارا بودن نسخه‌های اندروید، iOS، ویندوز، مک و لینوکس

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

Windows 10 (64-bit) or later
2GB of RAM

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل Patch.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی و اجرا کنید
– بر روی Patch کلیک کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 125 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR