دانلود FolderMatch 4.2.9.0 – نرم افزار مقایسه فایل و فولدر و پیدا کردن دیتای تکراری

دانلود FolderMatch 4.2.9.0 - نرم افزار مقایسه فایل و فولدر و پیدا کردن دیتای تکراری

 

دانلود FolderMatch

| نرم افزار مقایسه فایل و فولدر و پیدا کردن دیتای تکراری |

 

FolderMatch 4.2.9.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای افرادی است که به دنبال راهی برای مقایسه کردن فایل و فولدرها در ویندوز با همدیگر هستند و می‌خواهند دیتای تکراری موجود در هارد درایو سیستم خود را شناسایی و اقدام به حذف آن کنند. این نرم افزار با دارا بودن یک راهکار سریع و ساده، امکانی را در اختیار شما می‌گذارد که بتوانید محتوای دو فولدر و یا فایل را با هم مقایسه کنید و بخش‌های متفاوت آن‌ها به نسبت یکدیگر را در کنار همدیگر مشاهده و نتایج را ببینید. کاربر می‌تواند از این طریق دیتای تکراری موجود در سیستم را تشخیص داده و در صورت تمایل یا آن را حذف کند یا اینکه آن‌ها را به حالت همسان با هم درآورد.

اگر که می‌خواهید تفاوت‌های محتوایی بین دو فایل را مشاهده و رفع کنید یا اینکه قصد دارید دیتای تکراری را در سیستم تشخیص داده و حذف کنید، این ابزار می‌تواند به شکلی هوشمندانه و دقیق برای شما ایفای نقش کند. این نرم افزار، با دارا بودن یک محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند، تمام انتظارات شما برای تشخیص اطلاعات تکراری در هارد دیسک را برآورده می‌کند. از این روی شما به راحتی می‌توانید در بین فایل و فولدرها جستجو کرده و ضمن تشخیص اطلاعات تکراری در رابطه با آن‌ها تصمیم‌گیری کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار FolderMatch را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار DisplaySwitcher :

– امکان مقایسه فایل و فولدر (با در نظر گرفتن زیرپوشه‌ها)

– پشتیبانی از فایل‌ سیستم‌های FAT, VFAT, FAT32, HPFS, NTFS, CDFS, UDF

– امکان مقایسه فایل‌های پرحجم

– امکان جستجو و یافتن فایل‌های تکراری (حتی با وجود اسامی یکسان)

– امکان حذف امن دیتای تکراری

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

FolderMatch.cover1  300x164 - دانلود FolderMatch 4.2.9.0 - نرم افزار مقایسه فایل و فولدر و پیدا کردن دیتای تکراری FolderMatch.cover2  300x164 - دانلود FolderMatch 4.2.9.0 - نرم افزار مقایسه فایل و فولدر و پیدا کردن دیتای تکراری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR